Saturday, 31 January 2015

Dermedic : Normacne Preventi Serum na rozszerzone pory.

Dermedic Normacne Preventi Serum na rozszerzone pory

Producent tak opisuje swoj produkt: 
Składniki aktywne: p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginina, Chlorofil, Gliceryna. 
Dzialanie serum:
* Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62%
* Zmniejsza wydzielanie sebum
* Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka
* Spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
* Ma właściwości antyseptyczne
* Ma właściwości  niekomedogenne (nie zatyka porów)
* Ma właściwości  hypoalergiczne

Nalezy nanieść warstwę preparatu na miejsca zmienione i pozostawić do wchłonięcia.
Zalecane do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do rozszerzonych porów.
Dermedic Normacne Preventi Serum na rozszerzone pory
Serum jest zamniete w pradycyjnym typie opakowania dla produktu tego typu - szklana buteleczka z zakraplaczem. Buteleczka zawiera 30ml serum.
Dermedic Normacne Preventi Serum na rozszerzone pory
Serum ma postac wodnista i jest bezbarwne. Nie pachnie jakos wyjatkowo przyjemnie, ale zapach nie jest drazniacy. Bardzo szybko sie wchlania w skore pozostawiajaca ja idealnie matowa.
Zazwyczaj na serum nakladam kremna dzien, ale kiedy tego nie zrobie, to serum stanowi swietna baze pod podklad.
Serum uzywam jedynie na dzien i tylko na strefe T, gdzie mam najwiekszy problem z rozszerzonymi porami i swiecaca sie skora. Na noc uzywam serum nawilzajacego.

Dzialanie serum okreslam pozytywnie. Cudow sie nie spodziewalam. Przeciez zaden produkt nie sprawi, ze moja tlusta cera przestanie byc tlusta, ze pory znikna, ze cera bedzie pieknie wygladzona i jednolita. Moge jedynie od produktu oczekiwac, ze moja cere troche ujarzmi i pomoze mi w jej pielegnacji tak, zebym skorze nie zrobila krzywdy.  Nie ma tutaj ogromnego efektu "wow", jednak przy regularnym stosowaniu moge sie zgodzic, ze serum zmniejsza delikatnie moje rozszerzeone pory (tak, mozna zauwazyc, kiedy moje wielkie jak kratety pory sa rozszerzone i jest im wszystko jedno, a kiedy biora sie w garsc i lekko zwezaja), wydzielanie sebum sie troche uregulowalo, cera nabrala rowniejszego koloru, przebarwienia sie rozjasnily.

Chociaz dzialanie serum nie powalilo mnie totalnie na kolana, to jestem z niego zadowolona i z pewnoscia po niego siegne w przyszlosci.
Za serum zaplacilam ok 30zl w promocji w Superpharm.

6 comments:

  1. ja teraz stosuję tonik, serum i krem do twarzy z kwasem migdałowym i laktobionowym Bielendy, i zauważyłam lekkie obkurczenie porów, co mnie niezmiernie cieszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam to serum z Bielendy :) będę go używać po tym :) strasznie jestem go już ciekawa, ale muszę najpierw skończyć to...

      Delete
    2. czytałam, że samo serum niewiele robi, dlatego mam całą tą serię ;)

      Delete
    3. ja mam cala serie Dermedic Normacne, ale kremy mnie zapychaja... :(

      Delete
  2. A gdzie znajde serum z Bielendy? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...