Wednesday, 21 January 2015

Garnier : BB Eye Cream Roll On.

Jeden z moich ulubionych korektorow pod oczy, Garnier BB Eye Cream Roll On, dobija dna, wiec czas najwyzszy napisac o nim kilka slow.

Garnier BB Eye Cream Roll On
Korektor ma za zadanie nawilzyc skore pod oczami, rozswietlic ja, sprawic ze worki beda mniej widoczne, ukryc zasinienia oraz sprawic, ze zmarszczki beda mniej widoczne. Zawiera haloxyl oraz mineralne pigmenty.

Korektor jest zamkniety w uroczej plastikowej tubce mieszczacej 7ml produktu. Tubeczka zakonczona jest metalowa kuleczka, ktora nakladamy korektor pod oczami. Kuleczka dziala bez zarzutu i bez problemu mozna nia dokonac aplikacji korektora.
Garnier BB Eye Cream Roll On
Sa dostepne dwa odcienie : Medium oraz Light. Ja wybralam Light, i nie jest on wcale taki jasny. A kolor ma zolte tony i nie ciemnieje pod oczami po aplikacji czy w trakcie noszenia.

Garnier BB Eye Cream Roll On
 Konsystencja korektora jest lekka, a na skorze zamienia sie w kremowa i lekko zastyga. Nie jest to jednak suche wykonczenie. Korektor swietnie stapia sie ze skora i nie wchodzi w zmarszczki i zalamania. Krycie okreslilabym jako srednie, ale kiedys dla sprawdzenia nalozylam jeszcze jedna warstwe i krycie bylo wieksze, a w ciagu dnia nic sie nie zrolowalo i nic w zmarszczki nie powchodzilo.  Mi na duzym kryciu nie zalezy. Od korektora wymagam rozswietlenia, lekkiego krycia, i powiniem miec lekka kremowa konsystencje i nie wysuszac - nie znosze suchych korektorow!  Utrwalony pudrem trzyma sie ladnie caly dzien. 

Jedyna wada tego korektora wg mnie, jest mala dostepnosc kolorow. Powinno byc jeszcze dostepne cos jasniejszego niz Light, poniewaz osoby z bardzo jasna cera nie znajda odcienia dla siebie.
Tak wyglada odcien Light w porownaniu do Medium kolektora Collection i Medium korektora L`Oreal Lumi Magique.

Garnier BB Eye Cream Roll On
Bardzo lubie ten korektor. Zuzylam juz kilka opakowan i na pewno kupie go ponownie.
Korektor kosztuje £9.99, ale czesto mozna go kupic za pol ceny na promocjach.

7 comments:

  1. Miałam kiedyś ten korektor ale taki w buteleczce jakby? Też to był Garnier i miał kulkę.. ciekawe czy to te same produkty. Ale bardzo go lubiłam :) Choć był ciut za ciemny...
    Kochana pisałam na moim blogu odpowiedź do Ciebie ale nie wiem czy przeczytasz więc napisze tu :D
    PS: Kochana, masz jeszcze konto na wizażu? :D Założyłam po raz kolejny wątek dla ustomaniaczek, może chciałabyś się przyłączyć? :D http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=798220

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej :) to nie ten sam produkt :) tamto to cos innego, zreszta jest dalej dostepne :)


      zaraz zajrze na watek :)

      Delete
  2. oj, dla mnie byłby dużo za ciemny

    ReplyDelete
  3. a ja z tej serii polubiłam krem BB w odcieniu light do cery mieszanej i tłustej, choć naprawdę nie powinno tak się stać, bo a) trochę ciemnieje, b) sadzi gorzałką, c) wylewa się z tuby :) a jednak, sprawdza się świetnie i regularnie do niego wracam! ten korektor też mi się podoba tak na pierwszy rzut oka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tego kremu bb do cery tlustej i mieszanej uzywalam namietnie caly 2013 rok, zuzylam dwa opakowania, a przy 3 opakowaniu czar prysl, i moje skora zaczela strasznie na niego reagowac. Nie wiem czy sie przyzwyczaila, czy krem bb sie zmienil jakos, bo strasznie mnie zaczelo wysypywac a skora swiecila jak wysmarowana olejem :(
      no coz, na razie powrotu do niego nie planuje :)

      Delete
    2. o kurde, ale historia. ja nigdy nie używałam go z taką regularnością, więc nic złego mi się nie stało. może po prostu Cię przesuszył? to by miało sens.

      Delete
    3. calkiem mozliwe :) na razie jednak go sobie odpuszcze :) bo obecnie bardzo lubie krem, ale CC od Bourjois :)
      wprawdzie srednio sie nadaje do cery tlustej, ale super nawilza, rozswietla, a po odpowiednim przypudrowaniu tez calkiem sie na mojej tlustej buzce trzyma :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...