Thursday, 15 January 2015

Lush : Catastrophe Cosmetic Fresh Face Mask



Swieze maseczki do twarzy Lush sa moimi ulubionymi. Czesto po nie siegam, i kupuje je na zmiane.

Lush : Catastrophe Cosmetic Fresh Face Mask

Catastrophe Cosmetic Fresh Face Mask ma za zadanie uspokoic skore,  oczyscic ja i zrelaksowac. Zawarte w niej jagody sa bogate w antyoksydanty, zas niebieski rumianek ma wlasciwosci kojace.

Jest to kojaca, oczyszczajaca i nawilzajaca maseczka do twarzy. Zawiera ekstrakty i olejki z jagod, niebieskiego rumianku, migdalow oraz kalamine, ktora koi i wygladza skore. Jagody sa bogate w witamine A, C oraz E, ktore chronia skore.   
 Maske nalezy rozprowadzic rownomiernie na twarzy i szyi na 10-15 min, po czym zmyc ciepla woda.

Maseczke bardzo przyjemnie sie na skorze rozprowadza. Ma dosc zbita konsystencje, takze ladnie sie skory trzyma, i nic nam nie splywa. W maseczce widac kawalki jagod, jest ich naprawde sporo.   
Zapach maseczki nie jest jakis wyjatkowy i dzialajacy na zmysly, ale przyjemny i nie drazniacy.
 Dzialanie jest swietne. Rzeczywiscie po zastosowaniu skora jest gladsza, nawilzona a jednoczesnie oczyszczona, pory sa lekko sciagniete (ale nie ma tutaj uczucia sciagnietej skory). Zauwazylam, ze przy regularnym stosowaniu, wszelkie czerwone plamki po niedoskonalosciach szybciej sie goily, i kolor skory ladnie wyrownal.
 
Maseczka kosztuje £6.50  za 75g,  jest wazna przez 4 tygodnie i nalezy ja przechowywac w lodowce.

7 comments:

  1. przyznam, że tak krótki okres przydatności lushowych masek zniechęca mnie do zamówienia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jezeli bedziesz stosowac je regularnie i nie sepic sobie ilosci, to spokojnie zuzyjesz :)
      choc przyznam sie, ze nie raz uzywalam jeszcze po terminie chwilke, i nic sie nie dzialo na skorze, a maseczka dzialala :)

      Delete
  2. W związku z krótkim terminem przydatności nigdy się jeszcze na maseczki nie skusiłam. Uwielbiam za to ich czyściki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przy regularnym stosowaniu zazwyczaj udaje mi sie taka maseczke zuzyc przed uplywem terminu waznosci :)
      a czysciki sa super! tez bardzo lubie :)

      Delete
    2. U mnie dochodzi jeszcze problem z przewozem. Lush zaleca trzymanie ich w lodówce, a ja do Lusha mam dostęp tylko w czasie wakacyjnych wypadów i obawiam się, że w podróży mogą się popsuć :(

      Delete
    3. w tej sytuacji tez bym nie ryzykowala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...