Thursday, 29 January 2015

Mac : Pro Longwear Blush "Blush All Day".



Moja wielka miloscia sa pomadki do ust. Drugie w kolei sa od niedawna roze do policzkow. 
Wprawdzie mam ich tylko kilka, to kazdy roz kocham i namietnie uzywam.
 Dlatego spiesze sie, zeby Wam pokazac jeden z moich ukochanych i ulubionych rozy, Pro Longwear w odcieniu "Blush All Day", ktory juz lada chwila mi sie skonczy. 

Mac Pro Longwear Blush "Blush All Day".
 Blush All Day to moj pierwszy roz Mac jaki zaczelam uzywac. Moge powiedziec, ze to "jego wina", ze siegnelam po nastepne roze Mac.  Mam do niego sentyment!

Producent opisuje Blush All Day jako " jasny, brudny, różany beż". Roz pochodzi z serii Pro Longwear, ktora tak opisuje producent " Lekki róż do policzków w niesamowitych odcieniach, które nie ścierają się i pozostają na policzkach do 8 godzin. Bardzo delikatny, jedwabisty róż łatwo się nakłada i wtapia w skórę, zapewniając wilgotne, nieskazitelne wykończenie, bądź przy dodatkowej warstwie, mocniejszy i bardziej wyrazisty efekt".

I wedlug mnie to jak najbardziej trafne okreslenie koloru i samego rozu!
Roz jest jedwabisty, latwo sie nim pracuje. Trzyma sie wysmienicie na mojej tlustej cerze caly dzien. Wlasciwie to, kiedy juz podklad na mojej twarzy nie istnieje, to wieczorem roz nadal widac na policzkach. Moze nie w idealnym stanie, ale nadal jest widoczny.

Mac Pro Longwear Blush "Blush All Day".
Mac Pro Longwear Blush "Blush All Day".
Blush All Day jest jak najbardziej rozem na dzien. Jest delikatny, nadaje slicznego rumienca i ladnie ozywia twarz. Kolor nie nalezy do intensywnych, ale mozna go troche podbudowac aplikujac kolejna warstwe, choc ja zawsze zostaje przy warstwie jednej.

Cena rozu to £20.

2 comments:

  1. śliczny, bardzo lubię takie odcienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak myślałam, że Ci się spodoba 😃

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...