Saturday, 17 January 2015

Makeup Academy : Pro-Base Prime & Conceal Powder


Makeup Academy : Pro-Base Prime & Conceal Powder
Z kosmetykami MUA jakos mi nie po drodze. 
Kiedys skusilam sie na matowe pomadki, ktore okazaly sie strasznymi bubelkami, i wlasciwie ciezko bylo mi cos znalezc dla siebie w ich ofercie kosmetycznej.

Pewnego dnia jednak moja uwage przykul Pro-Base Prime & Conceal Powder
Wlasciwie to nawet nie przegladalam szafy MUA, tylko szafe stojaca obok, i tak mi sie ten puder w oczu rzucil. Nigdy takiego kolorowego pudru nie spotkalam, a kolory wygladaja soczyscie pastelowo.
Poniewaz cena byla calkiem atrakcyjna, wrzucilam do koszyczka.
Producent opisuje produkt jako wypiekany, aksamitny i korygujacy kolorami puder, ktory przemieni i ulepszy wyglad naszej cery.

Jak sie domyslacie, kazdy kolor pudru ma inna funkcje korygujaca. Producent zaleca uzycie pudru w celu wykonczenia makijazu, lub na gola skore, ktora ma natychmiast uzyskac zdrowy rozswietlony wyglad.

Puder jest zamkniety w plastikowym pudeleczku. I tutaj bylo moje pierwsze zaskoczenie, poniewaz plastik jest bardzo dobrej jakosci, twardy i konkretny. Zadna tandeta.

W srodku mamy koleczko wypiekanego pudru w 4 pastelowych kolorach - zoltym (korygujacym zasinienia i brazowe odbarwienia na skorze), fioletowym (rozswietlajacym), brzoskwiniowym (rowniez korygujacym zasinienia) i zielonym (korygujacym zaczerwienienia). Nie sa ona specjalnie mocno napigmentowane, ale robiac swatche kazdego z odcienia, zdecydowanie widac miedzy nimi roznice. Kazdy z kolorow mozna oczywiscie stosowac osobno - ja lubie zolty lub brzoskwiniowy nakladac pod oczy utrwalajac nim korektor, a dodatkowa warstwe zielonego zaaplikowac w miejscu, gdzie mam aktualnie zaczerwienienia od niedoskonalosci.
 
Makeup Academy : Pro-Base Prime & Conceal Powder
 Puder nie zawiera blyszczacych drobinek. Przypomina mi wykonczenie pudrow Mac Mineralize Skinfinish Natural. Jest przyjemnie aksamitny! I takie rowniez daje wykonczenie na skorze.  Makijaz zostaje ladnie wykonczony,  cera wygladzona, rozswietlona, niedoskonalosci naprawde staja sie mniej widoczne! Puder daje efekt malego fotoszopa na skorze.

Wykonczenie na skorze nie jest matowe, ale nie sa widoczne na skorze zadne blyszczace drobinki. Jednoczesnie puder bardzo dobrze sobie radzi z kontrola sebum. Mimo, ze skora jest ladnie rozswietlona, ma takie zdrowy "glow", to wydzielanie sebum jest rowniez mniejsze, a makijaz jest utrwalony i ladnie sie utrzymuje w ciagu dnia.

Puder ladnie sie wtapia w skore. Mimo swoich pastelowych kolorow, nie pozostawia na skorze bialej warstwy. Nie jest tez rowniez pudrem pylacym. Ladnie nabiera sie na pedzel i nie osypuje podczas aplikacji. 

Puder mnie nie zapycha. Widze, ze skora pod nim spokojnie oddycha i nie meczy sie.
Z tego co widze, jest bardzo wydajny. Mam wprawdzie w nim kilka dziurek, ale to zrobil dlubiacy paluszek mojego synka. 

Jestem pod wrazeniem tego produktu. Poczynajac od solidnego opakowania, przez wyglad pudru, po jego dzialanie! Swietny produkt w niskiej cenie.

4g puder kosztuje £4, ale czesto mozna go dostac i taniej na promocjach.





6 comments:

  1. no nie powiem, brzmi bardzo zachęcająco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale zrobilam reklame, co? :)

      Delete
    2. owszem, owszem :) jestem zaintrygowana, a nie mogę powiedzieć, żebym szalała za tą marką ;)

      Delete
    3. mnie wlasciwie nic wiecej nie kusi z ich oferty :)
      i sie wiecej na nic nie skusze :)

      ale ten puder na pewno kupie ponownie, choc nie wiem kiedy to bedzie bo jest megawydajny!

      Delete
  2. Ja tez średnio przepadam za firma, ale polecam Pro - base Prime & conceal tylko w wersji kremowej . Zecwzgkedu na moja przesuszającą sie skore, taka forma tylko do mnie pasuje i tutaj miłe zaskoczenie. Koniecznie wypróbuj. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. kremowa mówisz :) nie wiem, czy się skuszę bo nie przepadam za takimi kosmetykami. Wolę zwykły korektor :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...