Monday, 26 January 2015

Mac : Lipstick "Nouvelle Vogue".

Pomadki Mac naleza do moich absolutnie ulubionych i ukochanych. 
Jestem od nich na tyle uzalezniona, ze na widok nowej limitowanki dostaje doslownie palpitacji serca.

Pomadka Nouvelle Vogue rowniez pochodzi z limitowanej kolekcji. Niestety nie zdarzylam tej pomadki kupic / zamowic u siebie, jednak moja kochana mama zrobila mi niespodzianke, zamowila ja z polskiej strony i dostalam ja od niej na Boze Narodzenie :)
Mac : Lipstick "Nouvelle Vogue".
Pomadka ma wykonczenie matowe, a producent opisuje kolor jako "delikatny, niebieski roz". Ja natomiast okreslilabym to jako ciemniejszy sredni roz. Taki ciemniejszy "my lips, but better". Wyglada bardzo naturalnie.

Mac : Lipstick "Nouvelle Vogue".
Poniewaz jest to pomadka matowa, oczywiste jest, ze nalezy ja aplikowac  na wczesniej nawilzone usta. Mi osobiscie matowe pomadki Mac krzywdy nie robia, i po calym dniu noszenia moje usta nie sa zmaltretowanie i przesuszone. Ale zawsze dbam o to, by usta generalnie byly w dobrym stanie i odpowiednio je nawilzam i pilinguje.

Trwalosc pomadki jest rewelacyjna. Niestety pomadka nie schodzi u mnie z ust rownomiernie. Najpierw sciera sie srodek.  Ale nie jest to jedynie w tym przypadku, bo tak zachowuje sie u mnie kazda matowa pomadka na ustach. Wlasciwie to mi to w ogole nie przeszkadza, wiem mniej wiecej po jakim czasie juz powinnam ta pomadke na ustach poprawic. 

Bardzo lubie ta pomadke, uwazam ze kolor jest przepiekny.


3 comments:

  1. ja też uważam, że kolor jest przepiękny :)

    ReplyDelete
  2. piękna, sama miałam na nią chęć ale była wyprzedana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozeszly sie jak swieze buleczki :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...