Wednesday, 14 January 2015

The Body Shop : Honeymania Hand Cream



The Body Shop : Honeymania Hand Cream

Kremy do rak TBS naleza do jednych z moich ulubionych kremow do rak. Bardzo lubie je szczegolnie za zapach, ale rownie zadowolona jestem z ich wlasciwosci nawilzajacych.

Krem do rak z serii Honeymania zawiera ekstrakt z miodu prosto z Etiopii. 
Nie wiem w czym tamtejszy miod jest lepszy od europejskiego, ale niech im bedzie.

Moje opakowanie zawiera 30ml produktu i zamkniete jest w miekkiej plastikowej tubce. 
Kiedys mialam ten krem w miekkiej, ale metalowej tubce, ktora sie dziurawila i pekala. 
Ciesze sie, ze zmienili opakowanie na bardziej trwale.
Zakretka troche mnie denerwuje, jest za mala i czesto wypada mi z rak...

Producent obiecuje nam zmiekczenie skory rak oraz ich ochrone dzieki lekkiej, soczystej formule kremu. Krem szybko sie wchlania nie pozostawiajac lepkiej warstwy na skorze.  

Z niczym nie moge sie nie zgodzic. Krem ma lekka zelowo kremowa,  nietlusta konsystencje, wchlania sie natychmiast. Pachnie przepieknie miodem (oczywiscie jesli ktos nie lubi tego zapachu, nie spodoba mu sie). Wlasciwosci nawilzajace ma swietne! Krem szczegolnie teraz zima sie u mnie swietnie sprawdza - szybko koi i nawilza moja sucha skore dloni. Bardzo dobrze sobie rowniez radzi z luszczaca sie skora miedzy palcami (osoby z egzema pewnie wiedza o czym mowa). Nawilzenie nie jest "tymczasowe". Przy regularnym stosowaniu tego kremu, moja skora dloni jest przyjemnie nawilzona, odzywiona i wygladzona. Na poczatku siegalam po krem bardzo czesto w ciagu dnia. Z czasem kondycja skory sie poprawila na tyle, ze zaczelam siegac po krem rzadziej, jednak skora nadal pozostawala w bardzo dobrym stanie.
 
The Body Shop : Honeymania Hand Cream
Moja tubka 30ml wystarczyla mi na ok miesiac stosowania. 30ml kosztuje £3.50.
Obecnie uzywam wersji grejfrutowej i jestem rownie zadowolona.

6 comments:

  1. Niezbyt lubię zapach miodu, ale dam mu szansę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest sporo wersji zapachowych :) na pewno znalazlabys inna dla siebie

      Delete
  2. dobrze wiedzieć, ale na razie jestem dobrze zaopatrzona :)

    ReplyDelete
  3. różnica w miodzie jest taka, że ten tutaj jest "ze sprawiedliwego handlu z Etiopii" co daje mi do zrozumienia' że firma wspiera sprawiedliwość w tamtych rejonach i godne życie. wiemy przecież' że tam wykorzystują ludzi ile się da. dlatego na wierzchu opakowania jest zaznaczone skąd pochodzi ten miód

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...