Monday, 9 February 2015

Avon : Planet Spa, Silky Body Souffle with African Shea Butter & chocolate truffle.



Uwielbiam masła do ciała. Moimi ulubieńcami są masła The Body Shop, jednak zdarza mi się je zdradzić i użyć czegos innego.

Pewnego razu w moje ręce wpadł Avonowy jedwabisty mus do ciała z masłem shea i kakaowcem. I przepadłam!

Avon Planet Spa Silky Body Souffle
Opakowanie zawiera 200ml cudownego jedwabistego musu w kolorze czekoladowego złota. Mus pachnie cudownie słodką czekoladą! Jest to zapach przyjemny i nie drażniący (drażni mnie strasznie zapach czekoladowych produktów Palmers, więc do tego typu zapachów podchodzę z rezerwą). Produkt mega przyjemnie się rozprowadza na skórze, jakby aksamit otulał moją skore! Coś wspaniałego! Mazidełko jest lekkie i nietłuste, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Właściwości nawilżające są rewelacyjne - mam bardzo sucha skore, ale ten produkt sobie radzi z moim problemem na medal. Zostawia skórę gładka, nawilżoną, miękką i pięknie pachnącą!

Planuję ponowny zakup. Zapłaciłam za nie ok £3.50 w promocji.

4 comments:

  1. ja nie mam dobrych doświadczeń z avonowską pielęgnacją :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja w sumie tez nie, ale mam kilka fajnych produktow z serii SPA :)

      Delete
  2. Ale wygląda kusząco ! Aż zgłodniałam :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...