Friday, 20 February 2015

Bourjois : 123 Perfect CC Cream.




Mam tłustą cerę, która przy gorszych dniach niesamowicie przetłuszcza mi się w strefie T. Zazwyczaj sięgam po podkłady przeznaczone do cery tłustej i matujące. Jednak mam też dni, kiedy moja cera woła dla odmiany o nałożenie na nią czegoś bardziej nawilżającego.

A ponieważ z domu bez podkładu nie wychodzę, to sięgam wtedy po Bourjois 123 Perfect CC Cream. 

Moj kolor to 33 Rose Beige.

Bourjois 123 Perfect CC Cream
Bourjois 123 Perfect CC Cream


Krem CC zawiera 3 rodzaje pigmentów : morelowy do rozświetlenia cery, zielony do ukrycia zaczerwień oraz biały do ukrycia przebarwień. Ma zapewnić 24h nawilżenie skóry oraz rozświetloną promienną cerę. Dodatkowo zawiera SPF 15.

Krem ma postać płynnego podkładu. Jest dość wodnisty, a jednocześnie bardzo lekki. Bardzo ładnie stapia się ze skórą. Ładnie wyrównuje jej koloryt i całkiem nieźle tuszuje niedoskonałości! Tutaj miałam największe zaskoczenie. Niby lekki wodnisty produkt, a daje takie konkretne krycie i wygładzenie cery.

Faktycznie krem świetnie nawilża. Po aplikacji kremu cera jest nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku. Jest rozświetlona, wygląda na wypoczętą i promienną.

Na mojej cerze trzyma się maxymalnie 2 godziny, po czym zaczyna z twarzy znikać, a twarz zaczyna się świecić. Na bazie trzyma się nieco dłużej. Schodzi z mojej twarzy jednak równomiernie, nie robi plam, zacieków czy prześwitów. Nietrwałości u mnie się jednak nie czepiam, ponieważ nie jest to produkt do mojego typu cery. Te 2 godziny zdecydowanie wystarczają mi, by wyjść z synkiem na spacer, zrobić zakupy i wrócić do domu. Jestem zadowolona.

Krem mnie nie zapycha.

Mam u siebie również podkład z serii 123. W porównaniu do podkładu, krem cc daje o wiele ładniejsze wykończenie. Jest lżejszy i delikatniejszy. Powiedziałabym, że nawet lepiej stapia się ze skórą i ładniej wyrównuje kolor cery oraz lepiej kryje niż podkład.

Moj krem CC dobija juz dna, ale z pewnością kupie go ponownie.

Koncze wlasnie swoje drugie juz opakowanie.

Tubka mieści w sobie 30ml produktu i kosztuje £9.99.

8 comments:

  1. Rozważałam jego zakup, ale doszłam do wniosku, że podobny efekt daje mi krem CC Gosh z którego jestem zadowolona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mialam Gosha, wiec nie moge porownac, ale czytajac Twoja recenzje kremu CC Gosh, sa to bardzo podobne w dzialaniu produkty :)

      Delete
  2. ja teraz korzystam z wycofanego flower perfection tej marki i jestem z niego bardzo zadowolona. dobry podkład wycofali, a koszmarek 123 perfect foundation wciąż w sprzedaży...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mialam okzji go uzywac :) chyba go musialam jakos przegapic!
      u mnie 123 nawet sie niezle sprawuje, chociaz dosc ciezki jest i mozna z nim przesadzic :)

      Delete
  3. może kiedyś skuszę się na najjaśniejszą wersję tego kremu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona :)

      Delete
  4. Lubię ten CC :) Tylko kolorki średnio moje :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm a jak dla mnie kolorki sa fajne :)
      Rose Beige to moje drugie opakowanie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...