Tuesday, 3 February 2015

Dermedic : Normacne Matujący krem na dzień & Regulująco-oczyszczający krem na noc.

Dermedic Normacne Matujący krem na dzień & Regulująco-oczyszczający krem na noc
Producent tak opisuje krem na dzien :
Składniki aktywne: AC.NET, Ennacomplex, Alantoina, D-Panthenol
* Wykazuje długotrwałe działanie matujące
* Wykazuje długotrwałe działanie matujące
* Łagodzi miejscowe stany zapalne skóry
* Zwalcza nadmierny łojotok
* Zmniejsza nadmierne rogowacenie skóry
* Ma lekką konsystencję
* Niekomedogenny (nie zatyka porów)
* Hypoalergiczny

Dermedic Normacne Matujący krem na dzień
A tak opisuje krem na noc :
Składniki aktywne: Kwas salicylowy, AHA+L-Arginina, Zincidone, Sensiva S.C. 50, Alantoina
* Reguluje pracę gruczołów łojowych
* Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
* Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd
* Hypoalergiczny

Dermedic Regulująco-oczyszczający krem na noc
Opakowania kremow to Butelka ecosolution z pompką 55 g

Oba kremy maja lekka nietlusta konsystencje, bardzo szybko sie wchlaniaja i nie pozostawiaja tlustej warstwy. Krem na dzien stanowi dobra baze pod makijaz, nie zauwazylam, zeby sie nie dogadywal z moimi podkladami. Nie udalo mi sie jednak uzywac kremow wystarczajaco dlugo, by zauwazyc efekty, jakie obiecuje producent.

Kremy zaczelam uzywac jednoczesnie z serum z tej samej serii. Mialam nadzieje, ze znalazlam fajne trio do pielegnacji twarzy. Z dzialania serum jestem zadowolona, ale niestety kremy powoduja u mnie wysyp krostek i zaskorniakow, glownie na czole przy lini wlosow, na skroniach i nad brwiami. Najpierw myslalam, ze to zasluga wszystkich trzech produktow. Jednak po dokladnym sprawdzeniu okazalo sie, ze winne sa kremy. Bardzo dlugo zajelo mi doprowadzenie cery do jako takiego porzadku, i szczerze mowiac, boje sie dac tym kremom druga szanse....

6 comments:

  1. Oj to kiepsko, nienawidze kosmetykow, ktore zapychaja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlasnie nie do konca jestem pewna ze to zapychanie, dlatego napisalam ze powoduje wysyp krostek i zaskorniakow, bo podejrzewam u siebie taka reakcje na kwas salicylowy :(

      Delete
  2. Replies
    1. wiesz, ja mam juz pewne podejrzenia co do kwasu salicynowego, bo kiedys mialam tez krem z tym kwasem, i rowniez mialam podobna reakcje. Niestety nie mam nic innego teraz w domu z kwasem salicylowym, by sprobowac i zobaczyc reakcje, czy mam racje, bo wtedy moglabym juz tego kwasu zawsze unikac.

      Delete
    2. krem na noc jest oczyszczajacy, ale jak tak ma wygladac oczyszczanie to ja dziekuje...

      Delete
    3. być może jesteś na dobrym tropie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...