Friday, 6 February 2015

EOS : Evolution Of Smooth Lip Balm " Coconut Milk".



Kiedy uzupalnialam zapasy kosmtykow do pielegnacji ust, skusilam sie rowniez na slynne jajeczko EOS. 
Wybralam wersje "Coconut Milk".

EOS Evolution Of Smooth Lip Balm " Coconut Milk"
EOS Evolution Of Smooth Lip Balm " Coconut Milk"
Jak widzicie jajeczko ma pastelowo rozowe opakowanie w ciemniejsze rozow paski. Wyglada przeslodko. Sam zapach balsamu jest ladny kokosowy, ale na kolana nie powala. Jest przyjemny i nienachalny. 

EOS Evolution Of Smooth Lip Balm " Coconut Milk"
Jajeczko ma bardzo bogaty organiczny sklad: olejek jojoba, maslo shea, witamine E.

Dzialanie balsamu jest w porzadku, ale nie mialam jeszcze okazji go wystawic na konkretna probe, poniewaz moje usta sa w dobrej kondycji. Moge powiedziec, ze jajeczko pozwala mi ta dobra kondycje utrzymac. Zabieram je zawsze wychodzac z domu, poniewaz aplikacja jest bardziej higieniczna niz olejku TBS, o ktorym pisalam tutaj kilk

Po aplikacji balsamu usta sa nawilzone i miekkie. Takie tez pozostaja, kiedy balsam juz z ust zniknie.

Balsam bardzo dobrze sie sprawuje pod matowymi pomadkami. Nie daje na ustach zadnego koloru. Nic sie na balsamie nie walkuje, nie sciera i nie wazy. To dla mnie bardzo wazne, poniewaz np wiekszosc moich pomadek nieladnie sie walkuje i wazy na maselkach Nivea.

Jestem zadowolona i mysle, ze skusze sie na inna wersje zapachowa.

12 comments:

  1. Miałam Eosy i poszły w świat. Zapach mnie tak drażnił, był tak plastikowy że nie mogłam ich używać ;/ I w ogole nie nawilżały...

    ReplyDelete
    Replies
    1. czytalam przerozne opinie na temat tych jajeczek i faktycznie sa zdania podzielone :)

      mnie jajeczko totalnie nie zachwycilo jak napisalam, ale w sumie nie jest zle :)

      Delete
  2. ja teraz mam Alterrę i też w sumie nie jest źle, rewelacji nie ma. Mam bardzo spierzchnięte usta, balsam wprawdzie nawilża ale efekt trwa bardzo krótko:0

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam koncowke Alterry rumiankowej, tej co niektore dziewczyny stosuja na brwi i rzesy :) tez probuje ja tak stosowac, regularnie to robie a efektu nie ma, szkoda

      Delete
  3. Jakoś nigdy mnie te jajeczka nie kusiły ;)

    ReplyDelete
  4. jeszcze nie miałam - z naciskiem na jeszcze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jeszcze sie zastanow porzadnie :)
      bo nie kazdy jest z jajeczka zadowolony :(

      Delete
    2. ja, podobnie jak Ty, nie mam problematycznych ust :)

      Delete
  5. Replies
    1. mnie dalej kusza, jakims innym zapachem :)

      Delete
  6. Zostaw mi opakowanie, zrobię sobie w nim N-EOS ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...