Tuesday, 24 February 2015

Essence : Lipliner " 12 Wish Me A Rose" ,"07 Cute Pink" & "06 Satin Mauve".

Na konturówki Essence skusiłam się po obejrzeniu pewnego filmiku na youtube. Dziewczyna wychwalała te konturówki pod niebiosa.
Ja wybrałam trzy, i dzisiaj chcę je Wam wszystkie pokazać.
Essence Lipliner " 12 Wish Me A Rose" ,"07 Cute Pink" & "06 Satin Mauve"
"12 Wish Me A Rose" to bardzo ładny, naturalny odcień różu. Jest lekko jaśniejszy, niż mój naturalny kolor ust. Taki ładny różowy nudziak.
"07 Cute Pink" to również bardzo ładny róż, ale chłodniejszy. Daje na ustach efekt "my lipst, but better".
"06 Satin Mauve" to zgaszony róż, odcień mauve. W sumie najmniej mi się podoba spośród tych trzech.
Essence Lipliner " 12 Wish Me A Rose" ,"07 Cute Pink" & "06 Satin Mauve"
Essence Lipliner " 12 Wish Me A Rose" ,"07 Cute Pink" & "06 Satin Mauve"
Kredki mają bardzo przyjemną konsystencję, nie za miekka (kredka się nie łamie) i nie za twardą (nie drapie ust). Dają bardzo ładne satynowe wykończenie. Można nimi podkreślać też całe usta.
Jeśli chodzi o trwałość konturówek, to jest niezła. Trzymają pomadki w rydzach bez problemu. Natomiast jeśli podkreślę nimi całe usta, to wytrzymują na ustach ok 2 godziny. Ale halo. Można im to wybaczyć ponieważ jako konturówki do ust sprawują się wyśmienicie. W tej wersji jednak potrafią moje usta przesuszyć, dlatego zawsze nakładam pod nie pomadkę nawilżająca.
Essence Lipliner " 12 Wish Me A Rose"
Essence Lipliner "07 Cute Pink"
Essence Lipliner "06 Satin Mauve"
Konturówki kosztują całe 99 pensów i w tej cenie nie znalazłam nic lepszego. Gama kolorów jest przepiękna i naprawdę warto się skusić i wypróbować choć jedną!

6 comments:

  1. Kupię 12 właśnie jako konturówkę :)

    ReplyDelete
  2. podobają mi się kolorki kurcze fajne akurat nie mam żadnej kredki na stanie :) jest wiec powód by zakupić;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam, sa fajne kolory do wyboru :)
      ja sie skusze pewnie jeszcze na cos czerwonego :)

      Delete
  3. ta ostatnia aż za chłodna, ale dwie pozostałe wyglądają bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wlasnie jak swatchowalam w sklepie na dloni, to wygadala na cieplejsza :)
      na ustach nabiera zimnego tonu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...