Tuesday, 10 February 2015

Lush : Love Lettuce Fresh Face Mask



Tak jak juz wspominalam, maseczki Lush naleza do moich ulubionych i stosuje je regularnie. 

Kolejna maseczka, jaka ostatnio mialam przyjemnosc uzywac jest Love Lettuce.
Lush  Love Lettuce Fresh Face Mask
Love Lettuce zawiera az 14 naturalnych skladnikow! Zawiera miedzy innymi zel z wodorostow, ktory ma za zadanie rozswietlic skore, nawilzajacy i kojacy miod oraz olejek migdalowy, oraz pilingujace zmielone skorupki z migdalow. Maseczka zawiera rowniez swieza lawende, ktora ma nie tylko koic nasze zmysly, ale rowniez przywracac skorze rownowage i regulowac wydzielanie sebum.

Maseczke nalezy kolistymi ruchami rozsmarowac na skorze twarzy i zostawic na 10-15 min, po czym zmyc ciepla woda.

Maseczka ma zielony kolor i widoczne pilingujace drobinki. Bardzo ladnie pachnie lawenda. Konsystencja maseczki jest dosc gesta, ale przyjemnie kremowa.
Jestem bardzo zadowolona z efektow dzialania tej maseczki. Skora po zastosowaniu jest przyjemnie wygladzona, pory sciagniete, czuc na twarzy konkretne oczyszczenie i swiezosc. Czasami odczuwalam sciagniecie skory. Ale maseczka rzeczywiscie reguluje wydzielanie sebum. Pory sa "uspokojone". A o to mi chodzi przy mojej tlustej cerze! Maseczka robi, co ma robic. Spelnia swoje zadanie.

Dodatkowo nalozona punktowo na pojedyncze wypryski, szybko je wysusza.
Cena maseczki to £6.50 za 75g, maseczka jest wazna 4 tygodnie od otwarcia, nalezy ja przechowywac w lodowce.

Ja stosowalam ta maseczke 2 razy w tygodniu na cala twarz, oraz awaryjnie na pojedyncze wypryski.

3 comments:

  1. niezbyt ją kojarzę. nie jest aż tak popularna jak catastrophe np :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w dniu, w ktorym jak kupilam, tez po raz pierwszy o niej uslyszalam :)

      Delete
  2. Nigdy jej nie widzisłam a dość często przeglądam stronę Lusha ;-) właśnie orzypomniało mi się, że mam w lodówce ichnią maseczkę - trochę mi się o niej zapomniało :-/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...