Wednesday, 25 February 2015

Mac : Lipstick "Giddy".



Dzisiaj chcę Wam pokazać pomadkę, której odcień i wykończenie świetnie się sprawdza do delikatnego dziennego makijażu, jak również do mocniej podkreślonych oczu.
Mac Lipstick "Giddy"

Mac Lipstick "Giddy"
Pomadkę w odcieniu "Giddy" ujrzałam po raz pierwszy w filmiki Laury (RockGlamPrincess). Wydaje mi się, ze to jakiś limitowany odcień, ponieważ udało mi się jedynie znaleźć tą pomadkę na stronie Douglasa.
Mac Lipstick "Giddy"
"Giddy" to bardzo ładny odcień nude, z różowymi tonami i złotym shimerem. Jest to pomadka o wykończeniu Lustre, ale nie przypomina mi pomadek o tym wykończeniu, które mam. Jest bardziej kremowa i bardziej kryjąca.

Pomadkę można z powodzeniem aplikować na usta bez użycia lusterka. Krzywdy sobie nią nie zrobimy. Kolor schodzi z ust równomiernie. Trwałość pomadki to 3-4 godziny.

Tak prezentuje się na ustach ten przyjemniaczek.
Mac Lipstick "Giddy"

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...