Monday, 2 February 2015

Mac : Pomadka "Plumful".

Po ciemniejsze kolory na ustach sięgam raczej rzadko. Jednak pomadka Mac w kolorze Plumful urzekła mnie na tyle, że sięgam po nią tej zimy dość często.

Mac Pomadka "Plumful"
Pomadka Plumful ma wykończenie lustre. Daje na ustach efekt półtransparentny i lekko lśniący. Pomadka nie ma kremowego intensywnej krycia. Raczej podbija naturalny kolor ust i nadaje lekkiego połysku. Kolor mozna jednak budowac nakladajac wiecej warstw.

Mac Pomadka "Plumful"
Plumful to kolor śliwki. Bardzo twarzowy i przyjemny kolor.

8 comments:

  1. Intensywnie zużywam kosmetyki MACa, żeby sobie wymienić puste opakowania na Plumful ;) Śliczna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona :)

      Delete
  2. Sliczny jest ten kolor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest jest ;) jak go Nisiax u siebie pokazała to wiedziałam że muszę mieć tą pomadkę ;)

      Delete
  3. plumful jest na mojej zakupowej liście, kiedyś będzie moja sese :). fajne zdjęcia ust robisz, mnie nigdy nie wychodzą :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jak moja będzie kiedyś Clral Bliss ;)

      Dzieki ;)

      Delete
  4. myślę, że taki odcień mógłby do mnie pasować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też tak myślę ;) to świetny kolor i chyba każdemu pasuje ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...