Wednesday, 4 February 2015

Mac : Satin Eyeshadow "Girlie".

Mac Satin Eyeshadow "Girlie"

Przyznam szczerze, że w sklepie Mac dostaję oczopląsu i sama nie wiem czego szukam. Może też z tego powodu wcześniej nie zdecydowałam się kupić cieni Mac. Zwyczajnie nie potrafiłam się zdecydować, który wybrać. Z pomadkami tego problemu nie mam, i mimo, że na necie widziałam setki zdjęć cieni, wciąż mi było ciężko wybrać.

Kiedy przyjechała do mnie w odwiedziny Nena , poszłyśmy  oczywiście do Maca. Tam stanęłyśmy przy cieniach i od razu rzucil mi się w oczy śliczny satynowy cień o wdzięcznej nazwie Girlie.

Mac Satin Eyeshadow "Girlie"
Girlie to śliczny neutralny różowy kolor. Nie jest wystarczająco jasny do rozświetlania wewnętrznego kącika oka, i też nie wystarczająco ciemny, by podkreślić nim zewnętrzny kącik czy załamanie powieki. Taki idealny cień do nałożenia na całą powiekę ruchomą!

Od dawna chciałam właśnie TAKI różowy cień i nigdy wcześniej na niego nie trafiłam. Jest prześliczny!
Mac Satin Eyeshadow "Girlie"
Cień Girlie ma wykończenie Satin. Świetnie się go na powiece rozprowadza. Uwielbiam go do makijażu dziennego. Wygląda bardzo dziewczęco i uroczo.
Aplikuje go zawsze na bazę pod cienie, wiec w tej kombinacji trzyma się w idealnym stanie cały dzień.

5 comments:

  1. Szcześciara z Ciebie masz MAC stacjonarnie, mnie pozostaje tylko internet. Bardzo ładny kolor tego cienia:0

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...