Sunday, 15 February 2015

Mac : Viva Glam Miley Cyrus Lipgloss.



Do kolekcji Mac Viva Glam nigdy nie przykładałam zbytniej uwagi. Planowałam kupno serii Viva Glam Rihanna II, jednak koniec końcem stwierdziłam, że kolory pomadki i błyszczyka są zupełnie nie z mojej bajki, i sobie ich kupno odpuściłam.

Na Viva Glam Miley Cyrus czekałam z niecierpliwością. Zarówno moja mama i Nena, miały już powyżej uszu słuchania, jak się nie mogę tej kolekcji doczekać! Najpierw seria pojawiła się w US, potem w Polsce i na samym końcu trafiła w końcu do mnie, do UK! Nareszcie!
Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipgloss
Błyszczyk kupiłam sobie sama, ze strony Mac, natomiast pomadkę dostanę w prezencie urodzinowym od mamy (pomadka już jest kupiona i czeka na mnie, ale minie jeszcze kilka tygodni, nim będzie w moich rękach!). Dlatego dzisiaj pokaże Wam jedynie błyszczyk.

Po obejrzeniu setek zdjęć w internecie, mniej więcej wiedziałam, czego się spodziewać po błyszczyku. Także nic nie było dla mnie zaskoczeniem.

Spodziewam się różowego błyszczyka z mnóstwem migoczących drobinek. I dokładnie to dostałam!

Kolor błyszczyka jest żywym różem, który na ustach jest półtransparentny, aczkolwiek widoczny. W różowym błyszczyku jest zatopionych mnóstwo, naprawdę mnóstwo błyszczących drobinek w kolorze różowym, niebieskim, srebrnym, złotym. Drobinki są na ustach widoczne, ale niewyczuwalne. Są dość duże, ale do brokatu im jeszcze brakuje. Jestem jednak pewna, że trzeba naprawdę lubić taki iskrzący efekt, by przekonać się do tego błyszczyka i efektu, jaki na ustach daje.
Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipgloss
Konsystencja błyszczyka jest gęsta i bardzo klejąca. Ale tego można było się również spodziewać po błyszczyku Lipglass. Aplikator jest poręczny i bardzo łatwo się nim błyszczyk na ustach rozprowadza. Błyszczyk trzyma się ust, i nie wylewa poza ich kontur. Zapach tutaj jest na plus - jest słodki, wręcz cukierkowy.

Trwałość błyszczyka jest po prostu zniewalająca. Wielo, wielo godzinna! Jednak kiedy błyszczyk w końcu się zetrze, na ustach pozostają migoczące drobinki, które wprawdzie nie migrują na twarz, ale mogą denerwowac. Wystarczy jednak ponownie nałożyć błyszczyk, lub przetrzeć usta wacikiem nasączonym płynem micelarnym i usunąć drobinki. Jestem pewna, że drobinki na dłuższą metę będą usta wysuszać. Nie jest to jednak błyszczyk codzienny, więc przymknę na to oko.
Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipgloss
Nie mam w swojej kosmetyczce błyszczyka, który dawałby taki efekt, jaki daje Lipglass Viva Glam Miley Cyrus! Efekt jest nietuzinkowy, niesamowity. Usta błyszczą, migoczą, odbijają swiatlo. Nie da się ich nie zauważyć!
Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipgloss
Miley przyznała, że zaprojektowała ten błyszczyk z myślą o swojej młodszej siostrze. Dla dziewczynki. Myślę, że niejedna mała księżniczka byłaby w tym błyszczyku zakochana.

Ja już dawno nie jestem dziewczynką, ani nastolatką, nie mam też dwudziestu lat, bo trzydziecha trzasnęła mi kilka lat temu. Jestem jednak zafascynowana tym błyszczykiem i efektem jak mała dziewczynka, i cieszę się z błyszczyka jak .... dziecko.

Błyszczyk ma pojemność 4.8ml i kosztuje £14.50.

9 comments:

  1. Eeee nie było aż tak źle :) PS: popraw Currys na Cyrus, ułatwisz dziewczynom robotę jak będą w googlach szukać swatchy :D
    Fajny, ale nie mój kolor :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. cholerny autokorektor!!! sto razy poprawialam i na koniec i tak wyszlo na Currys!!!

      obawiam sie, ze to nie jest kolor i blyszczyk dla wiekszosci :)
      ale jestem zdania, ze jest dla mnie haha

      Delete
  2. Nie podoba mi się, nie lubię takich dużych drobinek. Kolor za to ma przyjemny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem ;) nie jest to błyszczyk dla każdego ;) ja generalnie wole błyszczyki bez drobinek lub w ogóle najlepiej pomadki, ale ten błyszczyk bardzo chciałam mieć ;)
      Na pewno się nie zmarnuje ;)

      Delete
  3. Ślicznie wygląda na Twoich ustach :)

    ReplyDelete
  4. Kupiłam sobie pomadkę z tej serii, bo normalnie Viva Glam w tej podstawowej serii ma brzydkie kolorki, a ten mnie urzekł:) Błyszczola nie brałam, ale wygląda tak pięknie, że chyba się zastanowię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sie nie moge doczekac, kiedy bede miec pomadke w rekach :)
      bardzo mi sie podoba ta seria!

      Delete
  5. nie moja bajka. nie przepadam za takim efektem :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...