Sunday, 1 February 2015

Maybelline : Color Drama, Intense Velvet Lip Pencil "130 Love My Pink".



Przetestowałam już calkiem sporo pomadek w kredce. Mam też kilku ulubieńców w tej dziedzinie i dzisiaj chciałabym Wam pokazać jednego z nich.

Bardzo lubię ta serię pomadek Color Drama Maybelline ze względu na właściwości, a kolor 130 Love My Pink jest moim ulubionym wśród wszystkich kredek Color Drama, jakie posiadam.

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil "130 Love My Pink"
Pomadka oczywiście ma postać kredki. Jedyna jej wadą jest to, że nie jest wykręcana i trzeba użyć temperówki. Na plus jest za to konsystencja sztyftu, ponieważ daje się ona łatwo i szybko zatemperować.

  Love My Pink to odcień naturalnego różu. Typowy przyjemny kolor na dzień.

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil "130 Love My Pink"
Kredka, jak kazda z tej serii, daje wykończenie satynowe. Kredka jest poręczna i przyjemna w użyciu. Sztyft jest odpowiedniej konsystencji, nie za mokry, ani nie za suchy. Przyjemnie się pomadkę na usta aplikuje. Kolor jest dosyć nasycony i już jedna warstwa pomadki ładnie usta kryje. Nie zauważyłam, żeby podkreślała mi jakiekolwiek suche skórki na ustach.

Kolor długo się na ustać utrzymuje. Mam wrażenie, ze wżera sie w usta. Jednak schodzi z moich ust calkiem równomiernie.

Nie mam w obecnej chwili problemu z suchymi ustami, ale ta pomadka nie powoduje u mnie przesuszenia ust. Moje usta nie sa zmęczone i nie musze ich od razu ratować balsamem nawilżającym po użyciu tej pomadki.

Mam tą pomadkę w 5 odcieniach, więc to tylko świadczy o tym, jak bardzo ją lubię.
Do wyboru mamy bardzo ciekawe i ładne kolory - nudziakowy beż i róż, róż, fuksje, koral, pomarańcz, bordo i czerwienie. Jest w czym wybierać!

2 comments:

  1. mam 3 sztuki,ale jeszcze po nie nie sięgnęłam, bo staram się zużyć kilka starszych mazideł do ust :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to spiesz sie spiesz, bo nie wiesz co tracisz :)
      mam nadzieje, ze przypadna Ci do gustu :)
      choc efekt i wlasciwosci inne niz velvetowe Golden Rose :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...