Thursday, 19 February 2015

Maybelline : Color Elixir, "010 Celestial Coral".


Kiedy widziałam na amerykańskich blogach i youtubowych kanałach te produkty do ust, nie mogłam się doczekać kiedy pojawią się one w Anglii. A ponieważ moje czekanie nie dobiegało końca, zamówilam sobie jeden kolor na ebay. I tak stałam się posiadaczką Maybelline Color  Elixir w kolorze "010 Celestial Coral"
Maybelline Color Elixir, "010 Celestial Coral"
Producent zapewnia, że mamy tutaj do czynienia z produktem 3 w 1. Dostaniemy intensywny kolor pomadki, lśniący efekt błyszczyka i nawilżenie balsamu do ust.
Maybelline Color Elixir, "010 Celestial Coral"
Celestial Coral to średni zgaszony róż. Nie zawiera żadnych błyszczących drobinek.Opakowanie produktu jest male, ale poręczne. Aplikator ma postać spłaszczonej pacynki w kształcie łezki. Bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ produkt dzięki niej łatwo i przyjemnie się na usta nakłada. Błyszczyk rozprowadza się na ustach równomiernie. Jednak mój odcień jest bardzo naturalny, podbija jedynie mój kolor ust, także nie daje jakiegoś spektakularnego efektu. Usta ładnie lśnią po prostu i są ładnie zaróżowione.
Maybelline Color Elixir, "010 Celestial Coral"
Błyszczyk pachnie słodkawo, czasami mnie ten zapach denerwuje. Dodatkowo niby wżera się i zasycha na ustach, to jednak pozostawia lekko lepiącą się warstwę. Mi ona nie przeszkadza, ale jest. Trwałość produktu jest na plus, produkt znika z ust równomiernie. Nie zauważyłam, żeby produkt wysuszył mi usta. Usta są miękkie i przyjemne. Nie widzę podkreślenia suchych skórek na ustach.
Szczerze mówiąc efektu "wow" tutaj nie zauważyłam, ale podejrzewam, że to przez naturalny kolor, który wybrałam. Do wyboru jest jednak mnóstwo ciekawych kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Lubię ten produkt, ale nie planuję ponownego zakupu w przyszłości. 
Opakowanie kosztuje £6.99, często dostępne na promocjach różnego typu.

4 comments:

  1. A mi po wyjeździe od Ciebie wcięło ten beżowy :(

    ReplyDelete
  2. łypałam na nie kilka razy, ale jednak się nie zdecydowałam. ale jeden kolorek mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi sie podoba jeszcze jeden kolor, ale jakos tak, chyba sobie go daruje :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...