Thursday, 5 February 2015

Miss Sporty : Turbo Dry Top Coat.



Odkad odkrylam tego typu produkty do paznokci, moge powiedziec, ze malowanie paznokci stalo sie przyjemnoscia.
Pomalowane paznokcie musze miec zawsze, jednak cierpliwosci na czekanie, by pomalowane paznokcie lakierem wyschly, juz nie mam. Dodatkowo moje paznokcie sa bardzo miekke, wyginaja sie, a na nich lakier trzyma sie ladnie gora dwa dni, po czym odpryskuje. Im mam dluzsze paznokcie, tym lakier trzyma sie krocej. Dlatego malowanie paznokci co dwa dni, czekanie az one wyschna.... aaaaaa!
Wysuszacze lakierow sa moim mega odkryciem minionego roku. Nie wiem, dlaczego wczesniej nie wpadly w moje rece. Zuzylam juz kilka tego typu produktow.
Mam juz tez swoich ulubiencow w tej dziedzinie i dzisiaj przedstawie Wam jednego z nich : Miss Sporty Turbo Dry Coat.

Miss Sporty Turbo Dry Coat
Na buteleczce (nakretce) znajdziemy taki opis produktu : Odzywka przyspieszajaca wysychanie lakieru. Naloz ja bezposrednio na lakier. Juz po 60 sekundach Twoje paznokcie beda suche i zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami.
Buteleczka zawiera 8ml produktu i trzeba zaplacic za to cudo mniej niz 10 zlotych. 
Produkt robi to co ma robic, blyskawicznie wysusza 2-3 warstwy lakieru! Chwila moment i moge wrocic do codziennych czynnosci, czy isc spac (a rano nie mam odbitych wzorkow koldry czy poduszki na paznokciach).
Taka oszczednosc czasu!
Lubie to!

Jeszcze zadnemu produktowi tego typu nie udalo sie przedluzyc trwalosci lakieru na moich paznokciach. Ten wysuszacz rowniez tego nie robi. Ale nie mam mu tego za zle. Nie jego wina, ze mam takie paznokcie, a nie inne.

Myslalam, ze kolor wysuszacza moze byc problemem - jest transparentny blekitny. Obawialam sie, ze moze wplywac na kolor lakieru, jednak nic takiego sie nie dzieje.

Wysuszacz nie daje jednak megalsniacego wykonczenia jak np Sally Hansen Insta Dri Anti Chip Top Coat, ktory daje wykonczenie zelowych paznokci. Jednak za cene 10 zlotych jest to naprawde swietny produkt.

2 comments:

  1. nie wiedziałam, że ms oferuje wysuszacz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Anglii go nie widzialam nigdzie, ja swoj przywiozlam z Polski :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...