Saturday, 28 February 2015

Mac : Toledo, Lipstick "Oxblood".



Mac Lipstick "Oxblood"

Dzisiaj rano listonosz przyniósł mi moja paczuszkę z Mac. Udało mi się zamówić pomadkę z limitowanej kolekcji Mac Toledo w odcieniu Oxblood. Miałam ją już upatrzoną, od kiedy na necie zaczęły się pojawiać zdjęcia tej kolekcji. Wiedziałam, że Oxblood musi być moja. Na stronie Mac pomadka w tym kolorze została wyprzedana w ciagu godziny od pojawienia się kolekcji, więc tym bardziej jestem cała w skowronkach, że udało mi się ja zdobyć!
Mac Lipstick "Oxblood"
Trochę Mac zaszalał z ceną pomadek z tej kolekcji. Zażyczył sobie aż £17 za pomadkę! Jednak kiedy pomadka znalazła się w moich rękach, to muszę przyznać, że nie żałuję zakupu. Grafika kolekcji jest ciekawa. Przypadła mi do gustu.Kartonik pomadki jest zapakowany w dodatkowy kartonik. Oba kartoniki są ozdobione grafiką kolekcji, a wnętrze kartoników jest również w kolorach grafiki! Nieźle, prawda? Samo opakowanie pomadki również ma piękna grafikę. Dodatkowo jest wykonane z matowego plastiku. Przyjemne w dotyku. Mam różne pomadki z limitowanych kolekcji, ale trzeba przyznać, że grafika kolekcji Toledo jest wyjątkowa.
Mac Lipstick "Oxblood"
Kolor pomadki, Oxblood, jest opisany jako Peachy Nude. Jest to trafne określenie koloru. Brzoskwiniowy nudziak. Pomadka ma wykończenie matowe. 

Tak prezentuje się na ustach. Baaaardzo mi sie podoba!

Mac Lipstick "Oxblood"

10 comments:

  1. Kolor zupełnie nie w moim stylu, ale podoba mi się wykończenie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :)
      ja od niedawna polubilam tego typu kolory :)

      Delete
  2. Replies
    1. rozumiem :)
      ja generalnie sie wole w nudziakach rozowych, ale ostatnio podobaja mi sie tez te bezowe :)

      a czy pasuje? hmmm.. jak sie komus nie podoba to niech nie patrzy :P
      ja sie dobrze czuje :)

      Delete
  3. wow, rzeczywiście trochę pojechali z ceną :) ale kolorek całkiem całkiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niezle pojechali :)
      ale im wybaczam :)

      Delete
  4. Kolor bardzo ładny, idealny na dzień:) Opakowanie szminki piękne, przyciąga wzrok :) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...