Sunday, 22 March 2015

Barry M : Silk Nail Effects "Poppy".

Moje ulubione lakiery do paznokci, to Barry M z serii Gelly Hi- Shine. Jednak z entuzjazmem też podchodzę do nowości, jakie Barry M wypuszcza na rynek.

Seria Silk jest już mi znana, ponieważ nie jest nowością. Pojawiła się w sklepach w zeszłym roku, jednak dostępne kolory były jasne i delikatne. Niedawno Barry M poszerzył asortyment kolorów w serii Silk, i w szafie Barry M pojawi
ło się kilka intensywnych odcieni.

Ja skusiłam się na jeden z nich, a mianowicie na kolor "Poppy".
Barry M  Silk Nail Effects "Poppy"
Poppy raczej kojarzy mi sie czerwienia jasna, kwiatem maku. Tutaj mamy jednak do czynienia z intensywną różową maliną. W lakierze jest zatopiony złoty i różowy pyłek, dzięki któremu mamy obiecany satynowy efekt na paznokciach.
Barry M Silk Nail Effects "Poppy"
Barry M Silk Nail Effects "Poppy"
Na moich lichych, cienkich  giętkich paznokciach lakier trzyma sie 2 dni, i odpryskuje z końcówek. Nie jest to jednak wina lakieru, ponieważ mam taki typ paznokci, że lakiery się ich nie trzymają. Dodatkowo na lakier nie kładę żadnego topu, żeby nie zniszczyć satynowego efektu.

Dwie warstwy lakieru wystarczą do pełnego krycia. Plus dla lakieru za szybkie schniecie!
A tak sie lakier prezentuje na paznokciach.
Barry M Silk Nail Effects "Poppy"
Barry M Silk Nail Effects "Poppy"
Lubicie taki efekt?
Cena lakieru to £3.99.

8 comments:

  1. fajnie wygląda na paznokciach :)

    ReplyDelete
  2. kolorek super:) mam podobny z avonu:)Pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam tą serię! Ten ciemnozielony jest boski, a top dodatkowo wydobył jego absolutnie cudowny odcień <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez ja lubie :) ale mam 3 odcienie z tej serii :)

      Delete
  4. Całkiem fajnie się prezentuje, podoba mi się wykończenie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie napisalam w poscie, ze takie wykonczenie ladnie maskuje moje niedoskonalosci na plytce paznokcia np podluzne prazki .. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...