Monday, 9 March 2015

Barry M : Speedy Quick Dry Nail Paint "In A Heart Beat".



Lakiery Barry M Speedy Quick Dry są nowością na rynku. Kolory serii są przepiękne - wiosenne, pastelowe. Producent deklaruje, że wystarczą dwie warstwy lakieru, by równomiernie pokryć paznokieć i nadać kolor, oraz, że prędkość wysychania lakieru można liczyć w sekundach.

Ja wybrałam dwa odcienie i kupiłam je w promocji "2 for £7". Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier w kolorze "In A Heart Beat".
Barry M Speedy Quick Dry Nail Paint "In A Heart Beat"
"In A Heart Beat" to pastelowy róż. Nie zawiera żadnych drobinek. Pędzelek jest troche inny niż w lakierach z serii Gelly Hi-Shine, jest bardziej plaski i naprawdę bardzo wygodny. Lakier niestety nie kryje równomiernie przy dwóch warstwach. Trzeba nałożyć warstwy trzy, a i tak na większych płytkach widzę małe prześwity. Nie są z daleka widoczne, ale są.  Jestem tym rozczarowana, nie będę ukrywać. Jednak czas wysychania lakieru jest po prostu błyskawiczny! Nałożone trzy warstwy są suchutkie w pól minuty. Wow!
Barry M Speedy Quick Dry Nail Paint "In A Heart Beat"
Barry M Speedy Quick Dry Nail Paint "In A Heart Beat"

Trwałość lakieru na moich kiepskich paznokciach to standardowo 2 dni, po czym lakier odpryskuje z końcówek. Ale to wina moich paznokci, nie lakieru, więc nie mam pretensji.

Czuję, że tej wiosny na moich paznokciach będą królować pastele. A jak u Was??

14 comments:

  1. Fajny kolorek. U mnie na paznokciach również róż :)

    ReplyDelete
  2. Z Seche Vite wszystko mi tak szybko schnie :D A jakie inne kolory są, same pastele?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi z Sally Hansen tez tak schnie :P
      same pastele :)

      Delete
  3. oglądałam je niedawno. skusiłabym się, ale mam za dużo lakierów (185) i na razie pracuję nad zużyciem dużej części kolekcji, a kupuję tylko ciekawe, "inne" lakiery, które mi się na pewno nie zdublują. niemniej perspektywa błyskawicznego schnięcia jest niezwykle kusząca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jacie :) ma mam lakierow wiecej niz pomadek, ale do Twojej liczby mi sporo brakuje! :)

      mnie skusily kolory, bo nic takiego nie mam, a na wiosne chcialam cos w pastelach :)

      Delete
    2. miałam okres kompulsywnego kupowania lakierów, więc się ich uzbierało. a z 1/3 tej liczby dostałam w prezencie, więc i przyjaciele z rodziną dorzucili cegiełkę ;)

      Delete
    3. Aaa rozumiem ;)
      Przyjaciele i rodzina, można na nich liczyć :D

      Delete
  4. Replies
    1. Cała seria wygląda jak słodkie cukiereczki :)

      Delete
  5. Przepiękny odcień, a i szybkie wysychanie kusi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda tylko że słabo kryje :(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...