Tuesday, 31 March 2015

Garnier : Ultra Doux Cytryna i Biała Glinka - szampon oczyszczający i kremowa odżywka.



W marcu spędziłam w Polsce 10 dni. Zawsze będąc w moim rodzimym kraju odwiedzam drogerię. A raczej, jak to mówi moja mama, robię napad na Hebe. Udaję się tam zawsze z moją listą zakupów - tworzoną tygodniami i miesiącami, kiedy jestem w UK i czytam Wasze recenzje cudeniek z polskich drogerii.
Mam też zwyczaj kupowania kosmetyków codziennego użytku i używania ich na miejscu w Polsce. Nie widzę sensu wożenia ich ze sobą z domu. I tutaj mam kilka swoich ulubionych perełek, które zawsze namiętnie kupuje. Taką perełka jest właśnie zestaw:  szampon oczyszczający i kremowa odżywka do włosów Garnier Ultra Doux Cytryna i Biała Glinka. Niestety ta wersja nie jest dostępna w UK. Zawsze kupuję duże opakowanie szamponu, i mniejsze odżywki.
Garnier Ultra Doux Cytryna i Biała Glinka
Polska woda nie służy w ogóle mojej skórze i włosom. Skórę mi bardzo przesusza i zawsze mam w Polsce problem z suchymi, odstającymi na całej twarzy, suchymi skórkami. Włosy natomiast się robią matowe, sianowate i puszące się. Ciężko jest je również rozczesywać po umyciu i plączą się w ciagu dnia. Do tego przy skórze szybciej się przetłuszczają i stają się oklapnięte.
Garnier Ultra Doux Cytryna i Biała Glinka
Szampon oczyszczajacy i kremowa odżywka Garnier  pomagają mi ujarzmić moja czuprynę. Włosy po zastosowaniu szamponu i odzywki są wygładzone, nawilżone oraz ładnie lśnią. Czyli są takie, jakie powinny i jakie lubię :) Dodatkowo ładny zapach tych produktów umila ich używanie. Szampon i odżywka są bardzo lekkie w swojej konsystencji i nie obciążają moich włosów.
Próbowałam inne wersje szamponów i odzywek z serii  Ultra Doux. Sprawdza się jedynie wersja "cytryna i biała glinka" , dlatego uparcie się jej trzymam i zawsze po nią sięgam, kiedy jestem w Polsce. Tym bardziej, że oba produkty kupuję za niecałe 20 złotych.

15 comments:

  1. Ta wersja nie dla moich włosów, ale odżywkę AiK bardzo lubie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi ona nie podpasowała ale moja mama bardzo ja lubi :)

      Delete
  2. Aż z ciekawości spróbuję kiedyś. Miałam kilka szamponów z Garniera ale skończyły jako płyn do kąpieli i do prania pędzli :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to calkiem możliwe, że ten Ci się nie spodoba. Ja tez miałam sporo szamponów Garnier i naprawdę większość nie dla mnie jest. Mam jednak swoja serię w Polsce dostępna i jedną dostępna w Uk :) i jestem zadowolona :) taka odmiana czasami od silikonowych produktów mi się przydaje :)

      Delete
    2. Wiesz ja odnoszę wrażenie, że ten sam produkt w UK i w PL to całkiem dwa różne kosmetyki. Przywiozłam kiedyś dla mojej mamy serię kremów z UK i była zachwycona. Jak sobie kupiła ponownie zestaw tylko, że już w polskiej drogerii to nie mogła wyjść z podziwu jak ten "podobno" sam produkt różnił się.

      Delete
    3. Nie mogę się nie zgodzić :) moja mama i babcia mówią to samo! Zdecydowanie wola angielska wersje np kremów Garnier czy Loreal :)
      Ja mogę dodać przykład mleka modyfikowanego dla niemowląt, to samo mleko w Polsce i Uk a smak i konsystencja inna :)

      Delete
  3. Tej wersji akurat nie miałam:)

    ReplyDelete
  4. Akurat tej odzywki z serii Ultra Doux nie mialam, na pewno wprobuje :) A wiesz ze u mnie jest zueplnie inaczej jesli chodzi o wode? Wlasnie angielska woda (i generalnie wilgotnosc powietrza chyba) w ogole nie sluzyly moim wlosom, jak bylam w UK to wygladaly wyjatkowo smetnie :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak miałam po przyjeździe do Uk :) minęło sporo czasu zanim się przyzwyczaiłam do tutejszej wody i pogody, wilgosci :) no i teraz woda w Uk jest dla mnie ok, a jak jadę do Polski to masakra! Chyba kwestia przyzwyczajenia skóry.

      Delete
  5. ciekawe cytryna i glinka biała to moze byc cos dla mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo dobrze oczyszcza ta kombinacja moje przetluszczajace sie wlosy :)

      Delete
  6. Replies
    1. Dobrze, że się nie okazały bubelkami :)

      Delete
  7. Jak mi DIY szampon nie wyjdzie to może się skuszę skoro fajny :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...