Tuesday, 24 March 2015

Green Pharmacy : Płyn Micelarny 3 w 1 "Rumianek".



Podczas mojego ostatniego pobytu w Polsce skusiłam się na zakup płynu micelarnego Green Pharmacy Płyn Micelarny 3 w 1 Rumianek.
Green Pharmacy Płyn Micelarny 3 w 1 "Rumianek"
Za cenę niecałych 9 złotych 500ml produktu? Wow!
Green Pharmacy Płyn Micelarny 3 w 1 "Rumianek"
"Płyn micelarny Green Pharmacy jest bezzapachowy. Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża. Do codziennej pielęgnacji. Wzbogacony kojącym ekstraktem z rumianku lekarskiego i nawilżającym pantenolem. Łagodzi podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni przed utratą wilgoci. Pozostawia uczucie komfortu oraz gładką i miękką cerę.

Wszystkie typy cery, także wrażliwa, delikatna, skłonna do podrażnień."


Płyn jest zamknięty w przeźroczystej ogromnej plastikowej butelce. Ciężkie to 500ml. Garnier ma 400ml, a wydaje się dużo lżejsze... No ale za 9 zł taka butla!

Płyn działa. Robi, to co ma robić. Usuwa makijaż twarzy i oczu. Może nie jest tak skuteczny, że zmyję nim wszystko jednym wacikiem (jeszcze się nie spotkałam z płynem micelarnym, który by tak działał wyśmienicie), ale płyn radzi sobie ze zmyciem moich długotrwałych podkładów czy eyelinera. Nie podrażnia oczu ani skóry. Naprawdę jest przyjemny w stosowaniu, skuteczny, tani i wiem, że dlatego będę po niego sięgać podczas moich wyjazdów do Polski. Przypadł mi do gustu ten płyn. Nie mam się czego doczepić. 

Green Pharmacy Płyn Micelarny 3 w 1 "Rumianek"
Znacie płyn micelarny Green Pharmacy?
Nie wiem czy są dostępne inne wersje tego płynu. Kiedy ja kupowałam swój, to na półce w sklepie stała tylko ta jedna wersja.

16 comments:

  1. Widzę, że jest bezzapachowy. Nie lubię rumianku, dlatego do tej pory się przed nim wzbraniałam, ale w takim wypadku chętnie go wypróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mysle, ze za taka cene warto wyprobowac :)
      tak, jest zupelnie bezzapachowy :)

      Delete
  2. ciekawy płyn!!ja mam w domu jeszcze 2 pełne w kolejce!

    ReplyDelete
  3. Nie mialam nigdy ich micela,ale zachecilas mnie,aby to zmienic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez go mam pirwszy raz :) jest spoko :)

      Delete
  4. Yyyy gdzie tak tanio??? :D Następny micel zrobię sama, zobaczymy co wyjdzie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebe kochana, Hebe :) moje ulubione :)

      Delete
    2. Nie po drodze mi do hebe :(

      Delete
    3. jak jestem w Polsce to musze tam isc :) kojarzy mi sie kolorem z Superdug :D

      Delete
  5. Muszę go kupić koniecznie, zawsze zapominam wejść do Hebe, bo tylko tam go widziałam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlasnie w Hebe kupilam :) jeszcze w zeszlym tygodniu produkty Green Pharmacy byly w ofercie :)

      Delete
  6. Wlasnie z blogow dowiedzialam sie ze Green Pharmacy ma swojego micela, jestes kolejna osoba ktora go chwali :)
    Obadam go jak bede miec okazje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja go na blogach nie widzialam jeszcze :) dowiedzialam sie dopiero o jego istnieniu, jak zobaczyam w drogerii :)
      kupilam w ciemno :)

      Delete
  7. Mam jeszcze trochę różnych miceli w zapasie, ale będę o tym pamiętać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto wyprobowac za taka cene :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...