Wednesday, 25 March 2015

Mac : Heirloom Mix, Mineralize Blush "Sweet Sentiment".



Kolekcja Mac Heirloom Mix bardzo przypadła mi do gustu. Skusiłam się na dwa produkty : matową pomadkę No Faux Pas oraz prezentowany dzisiaj róż mineralny w odcieniu Sweet Sentiment.
Mac Heirloom Mix Mineralize Blush "Sweet Sentiment"
Mac Heirloom Mix Mineralize Blush "Sweet Sentiment"
Opakowanie jest jeszcze "stare", nowa szata graficzna opakowań róży mineralnych jest obecnie inna. Opakowanie, tak jak całą seria tej limitowanki, jest ozdobione zatopionymi błyszczącymi drobinkami.
Mac Heirloom Mix Mineralize Blush "Sweet Sentiment"
Mac Heirloom Mix Mineralize Blush "Sweet Sentiment"
Sweet Sentiment to średni chłodny zgaszony róż i daje na skórze satynowe wykończenie. Kolor na policzkach można budować. Ja nakładam go miękkim pędzlem, który sprawdza się tutaj najlepiej. Sam róż jest przyjemny w dotyku. Nie osypuje się nabierany na pędzel czy blendowany na policzkach. A rozciera się znakomicie! Trwałość różu jest świetna. Na mojej tłustej cerze trzyma się świetnie do wieczora. Kiedy po podkładzie nie ma już na twarzy śladu, to róż jeszcze na policzkach widnieje.
Ostatnio używam go non stop!

4 comments:

  1. bardzo ładny. też chętnie bym po niego sięgała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamy podobny gust, jesli chodzi o kolory rozu do policzkow :)

      Delete
  2. Sliczny odcien :) Uwielbiam roze z MAC, najchetniej mialabym i z 10 rozow od nich, tyle mi sie podoba kolorow i wykonczen :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...