Thursday, 26 March 2015

Mac : Viva Glam Miley Cyrus Lipstick.


Kiedy pokazywałam Wam błyszczyk Mac Viva Glam Miley Cyrus (klik) to wspomniałam, że będę miała również pomadkę z tej serii. Ale ponieważ jest to mój prezent urodzinowy od mamy, dostałam ją dopiero po przylocie do Polski.
Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipstick
Pomadka ma wykończenie Amplified, które należy do najmniej przeze mnie lubianych wśród wszystkich wykończeń, jednak pomadka tak mi się podoba, że musiałam ją mieć, bez względu na wykończenie. Odcień pomadki to dość jaskrawy odcień różu. Trochę się obawiałam, czy będę na tyle odważna, by ją nosić. Jednak ostatnio przekonuję się do intensywnych kolorów na ustach, i tego pięknego różu się nie boję.

Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipstick
Pomadka jest bardzo kremowa i bardzo intensywna. Przy moich małych ustach muszę ją nakładać pędzelkiem, i wolę też usta obrysować konturówką. Wtedy czuję się w niej pewniej, a ona ładnie trzyma się na ustach. Pomadka nie wysusza moich ust i schodzi z nich równomiernie.
Mac Viva Glam Miley Cyrus Lipstick
Nie mogę się już doczekać lata i pięknej wakacyjnej pogody, by nosić tą pomadkę na codzień!

14 comments:

  1. Odważny kolor! :)
    Ale wygląda super, w sam raz na wiosnę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak na mnie to mega mega odwazny kolor :)
      chyba mi odbija na starosc :)

      Delete
  2. kolor super czasem takiego uzywam na wieczór!

    ReplyDelete
  3. Piekny kolor, ale troszke idacy za mocno w fuksje dla mnie :P Jeszcze nie jestem na tyle odwazna zeby siegac po takie odcienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) moze kiedys sie zaczniesz do nich przekonywac, tak jak ja :)

      Delete
  4. Jaka żarówa :) 100% Justyny 0% Kasi w tym kolorze :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mowisz, ze to 100% moj kolor? ja nigdy w zyciu wczesniej nie smarowalam sie takimi zarowami :D
      odbija mi na starosc (jak wyzej wpsomnialam...)

      Delete
  5. PRZEPIĘKNA!
    cóż, mi chyba też odbija, bo ostatnio bardzo lubię intensywne usta przy neutralnym oku :)

    ReplyDelete
  6. Ładny kolor, chociaż nie w moim stylu ;) Moja siostra go na pewno by polubiła ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...