Sunday, 1 March 2015

Make Up Academy : Eyebrow Pencil.



Make Up Academy Eyebrow Pencil

Do zakupu tej kredki namówiła mnie Nena :) Wybrałam za jej sugestią (a w sumie zgapiłam od niej) odcień Brunette. Kolor okazał się bardzo ładnym chłodnym brązem.
Make Up Academy Eyebrow Pencil
Produkt z jednej strony ma kredkę do brwi, natomiast na drugi koniec jest nałożony grzebyczek do ich wyczesywania.
Niestety kredka u mnie w ogóle się nie sprawdza. Sztyft kredki jest dla mnie zbyt miękki i przy mojej ciężkiej ręce wychodzą mi zupełnie przerysowane brwi. Kolor kredki jest również bardzo intensywny, i mimo, że brązowy, a moje włoski sa właściwie czarne, to kredka jeszcze bardziej je przyciemnia. Wygląda to bardzo nienaturalnie. Próbowałam na wiele sposobów używać tej kredki, i zwyczajnie dla mnie jest zbyt napigmentowana i zbyt intensywna..Trwałość kredki też pozostawia wiele do życzenia. U mnie kredka trzyma się bardzo krótko, i rozmazuje się. Robią się prześwity a brwi zmieniają w ogóle zarys. Jeśli chodzi o grzebyczek do przeczesywania brwi, to również okazał się bardzo niepraktyczny, i wolę szczoteczki w formie spiralki, które są bardziej poręczne i wygodne.
Na szczęście kredka nie kosztowała wiele, i mogę się z nią pożegnać bez żalu. Do wyboru sa 3 odcienie kredki : Brunette, Black oraz Blonde.

7 comments:

  1. A próbowałaś na przypudrowane brwi? Ja tym grzebykiem wyczesuję nadmiar koloru hihi. Szkoda, że Blonde jest drobinkowa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie probowalam przypudrowywac :)
      ale szczerze mowiac nie chce mi sie w takie cos bawic :) ja jestem prosta dziewczyna i potrzebuje prostych rozwiazan :)
      probowalam i tym grzebykiem i szczoteczka spiralka i niestety to nie wystarcza :)
      nie znalazlam sposobu na ta kredke i juz :)

      Delete
    2. Chyba faktycznie nie dla Ciebie ona :( Ja dla odmiany jestem nią zachwycona, dobrze, że kosztuje tak niewiele :)

      Delete
  2. Bardzo przyjemny odcień brązu :) Ciężko taki trafić, wiem coś na ten temat, więc brawa dla MUA. Ja bym poczekała aż wyschnie hyhy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. braz jest naprawde ladny :)
      w sumie mam inne kredki, wiec ta moglaby sobie na die szufladzie polezec i poczekac :)

      Delete
  3. Replies
    1. szczerze mowiac mysle, czy nie kupic sobie jasniejszego koloru po prostu :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...