Tuesday, 17 March 2015

Maybelline : BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder.



Kiedy zawitałam do drogerii, moją uwagę przykuł Maybelline BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder. Jest to bardzo ciekawy produkt. Z jednej strony mamy ołówek do brwi, a z drugiej puder do ich wypełnienia. Ponieważ cena była niewysoka, wrzuciłam do koszyczka odcień Dark Brown.

Maybelline BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder
Producent zaleca, aby najpierw brwi "wyrysować" i nadać im kształtu ołówkiem, a następnie wypełnić je pudrem.

Tak jak wspominałam, z jednej strony produktu mamy ołówek. Wykręcany, baaardzo cieniutki. Przyznam szczerze, że się ucieszyłam, ponieważ jest on bardziej poręczny i dokładny niż zwykła kredka do brwi.

Z drugiej strony produktu nakrętkę odkręcamy, i mamy tutaj ukryty aplikator z gąbeczką (aplikator ma wygląd jak gąbeczka do rozcierania cieni), która w magiczny sposób nabiera puder ukryty w nakrętce.


Maybelline BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder
Działanie kredki jest naprawde fajne. Najpierw podkreślam brwi ołówkiem. Rysuję delikatnie dolną granice, dorysowuję braki, a następnie wypełniam brwi pudrem. Trochę się obawiałam precyzyjności tej gąbeczki, ale przy moich brwiach sprawdza się dobrze. Dodatkowo aplikator gąbeczki jest ruchomy przy ucisku, i nie da się siłą przesadzić z aplikacją. Kolor Dark Brown idealnie stapia się z moim kolorem brwi. Podoba mi się efekt, nie jest on tak "wyrysowany" jak przy zwyklej kredce do brwi, do której mam za ciężką rękę. Ołówek zostawia delikatne ślady, także ciężko tutaj przesadzić. 
Maybelline BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder
Wydaje mi się, że produkt będzie niewydajny. Pudru jest tylko ociupinka, a sam ołówek wcale też dlugi nie jest. No zobaczymy.

Na razie jestem zadowolona, i wolę zdecydowanie używać ten magiczny produkt niż zwykle kredki do brwi.

Cena ołówka w cenie regularnej to £4.99.

4 comments:

  1. Kolor wydaje się fajny, nie za ciepły - chyba że to kwestia oświetlenia? Całkiem zainteresował mnie ten produkt. Tylko chyba nie ma go w PL?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolor jest chlodny :)
      szczerze mowiac, to nie wiem czy jest dostepny w Polsce. W UK to jest nowosc

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...