Monday, 2 March 2015

Oddam! - zamkniete :)



Dzisiaj będzie trochę nietypowo i mam nadzieję, że Kinga nie będzie miała za złe zgapienie pomysłu od niej!

Zrobiłam porządki w kosmetyczce i odłożyłam na bok kosmetyki, które się u mnie nie sprawdzają albo mi nie pasują kolorystycznie. Kosmetyki są świeże i zadbane.

Oddam cały pakiet tych kosmetyków jednej osobie. Jeśli któraś z Was byłaby chętna przygarnąć i przetestować, to co mam do oddania, to poproszę o zostawienie komentarza. Czekam do piątku 6 marca,  i jeśli zgłosi sie więcej niż jedna osoba, to wylosuję jedną z Was.

Co mam do oddania?

Rimmel Apocalisp Matte - niestety nie wiem jaki to odcień bo nie ma informacji na opakowaniu. Jest to nówka, raz maźnięta na dłoni by sprawdzić kolor, który okazał sie ciemna chłodna czerwienia nie dla mnie.

Maybelline Color Drama - satynowa kredka pomadka do ust w kolorze Keep It Classy. Również nie mój kolor. Pokazywałam ja tutaj klik.

Make Up Academy Brow Pencil w odcieniu Brunette - pisałam o niej tutaj klik. Miała być fajną kredką ale u mnie się nie sprawdza.

I Heart Make Up Blushing Heart w odcieniu Candy Queen Of Hearts - pisałam o nim tutaj. Urocze serduszko ale na mojej cerze nietrwałe. Pisalam o nim tutaj klik.

Cienie Inglot, razem z paletkami. Matowe w kolorze 311, 319, 344, 363 oraz 358.

Avon lakier do paznokci w kolorze Forget Me Not Blue - nowy, nieuzywany

Astor SkinMatch 4Ever Bronzer - uzywany, jak widac na zdjeciu, odcien 002 Brunette

IsaDora  Bronzing Powder - w odcieniu 45 Highlight Tan, raz mazniety

Sleek - kredka do brwi w odcieniu 718 Dark

Jesteście chętne?

 Oddam!

24 comments:

  1. Na pewno ktos sie ucieszy z tego zestawu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety chetnych brak :(

      Delete
    2. poczekaj, zaraz coś wymyślimy :) pożyczę zdjęcie, ok?

      Delete
    3. pewnie :) dziekuje bardzo :)

      Delete
  2. Ja bardzo chętnie przygarnę :) Mogę Ci też od siebie dać coś w zamian, dogadamy się :D

    ReplyDelete
  3. Ja tez przygarne. W koncu moglabym wyprobowac cienie inglota :-)

    ReplyDelete
  4. Ja jestem chętna, moje kolorki:-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Ja równiez jestem bardzo chętna, lubię takie akcje ;)

    ReplyDelete
  6. Również chętnie zaopiekuję się porzucanymi kosmetykami^^ :)

    ReplyDelete
  7. Chętnie zaadoptuję te cudeńka :) może uda mi się w końcu wypróbować bronzer IsaDora :)

    ReplyDelete
  8. O. I ja bym chętnie przygarnęła niechciane kosmetyki :-)

    ReplyDelete
  9. Z przyjemnością przygarnęłabym te różowe cienie Inglot i serduszko MUR jeżeli tylko znalazłby się ktoś, kto zaopiekowałby się resztą ;)

    ReplyDelete
  10. Chętnie przygarnę :) Widzę, że sporo chętnych się znalazło, absolutnie się nie dziwię! :)

    ReplyDelete
  11. Mi również będzie miło potestować powyższe rzeczy, więc zgłaszam swoją osobę :)

    ReplyDelete
  12. o wow, dziewczyny jaki odzew po apelu Kingi!!!

    na pewno kosmetyki trafia do jednej z Was!

    ReplyDelete
  13. Jeśli leżą niekochane, to ja chętnie się nimi zaopiekuję, paletki Inglot mają śliczne kolory :) obserwuję i zapraszam też do siebie ;)

    ReplyDelete
  14. Bardzo chętnie przygarnę :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Ja również z chęcią zaopiekuję się tymi maleństwami :)

    ReplyDelete
  16. Z chęcią przygarnę , piękne kolorki ! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. pewnie,że chętne :) piękne cienie,a te serduszko urocze

    ReplyDelete
  18. Bardzo chętnie przygarnę i przekonam się czy u mnie sprawdzają się tak samo jak u Ciebie :)

    ReplyDelete
  19. Ja również chętna jestem. :))

    ReplyDelete
  20. Niemożliwe, jak Ty nie chcesz to ja bardzo chętnie :)

    ReplyDelete
  21. zamykam :) mam 18!!! zgloszen!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...