Sunday, 29 March 2015

Rimmel : Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss "110".



Niedawno pokazywałam Wam piękna ( Waszym zdaniem również) koralową pomadkę Mac w odcieniu Relentlessly Red. Dzisiaj chcę  Wam pokazać tańszą alternatywę tej pomadki. Nie jest to identyczny odcień i formuła pomadki jest również inna. Ale sama idea "koralu" jest zbliżona. Dzisiejszy post będzie o pomadce matowej Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick z serii Kate Moss w odcieniu 110.
Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss "110"
 Serię matowych pomadek Rimmel chyba juz kazda z Was zna. Juz dość dawno pojawiły się w drogeriach, i choć nie podbiły serc, tak jak pomadki matowe Golden Rose, to uważam, że warto im się przyjrzeć z bliska.
Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss "110"
 Numer 110 to pomadka w koralowym odcieniu. W przeciwieństwie do pomadki Mac RR,  bardziej wpada w pomarańcz (Mac jest jednak bardziej czerwona). Konsystencja pomadki Rimmel jest dużo przyjemniejsza. Lekka, aksamitna i przyjemnie sunie po ustach dając " velvetowe" wykończenie. Nie daje suchego matu na ustach. Pomadka równo się rozprowadza, jednak w przypadku moich malych ust, muszę się wspomóc pędzelkiem i konturówką. Kolor pomadki na ustach jest intensywny. Jednocześnie nosi się komfortowo i nie powoduje wysuszenia ust.

Tak wygląda na ustach.
Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss "110"
Mac RR oraz Rimmel 110 różnią się od siebie, ale maja wspólny koralowy mianownik.  Oczywiście pomadka Rimmel jest trzykrotnie tańsza i jestem pewna, że formuła pomadki byłaby dla Was przyjemniejsza niż Macowa Retro Matte.
Zapach pomadki jest arbuzowy. Bardzo przyjemny i nie drażniący. Jeśli chodzi trwałość, to Rimmel wypada gorzej niż Mac, jednak jest ona również kilkugodzinna. Z moich ust nie znika równomiernie i najpierw zjada się srodek ust.... jak zwykle (takie usta).


20 comments:

  1. Hihi, ale sie zgralysmy, ja wlasnie opublikowalam u siebie recenzje tez matowej pomadki :P Slyszlalam wlasnie ze te pomadki z Rimmel z serii Kate Moss sa bardzo przyjemne, ja mam 2 pomadki z Rimmel z innych kolekcji i faktycznie sa warte uwagi :) Podoba mi sie ten kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie wypróbuj ta serię również bo warto :) kolory są też fajne :)

      Delete
  2. Świetny kolor! Zawsze jak oglądam swatche to tyleeee mi się podoba, ale próbuję sobie dać bana, bo mam 120+ szminek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi też się tyleee podoba :) u mnie ban nie wchodzi w grę ;) za bardzo lubię pomadki :D

      Delete
  3. Chyba nei mój odcień, ale musiałabym go na żywo sprawdzić :)

    ReplyDelete
  4. śliczna jest, a ja zwykle mam latem fazę na koral :) mam jednak dwie koralowe pomadki (z golden rose i revlonu), więc postaram się powstrzymać przed zakupem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mialam zeszlego lata faze na brzoskwiniowe usta :)
      teraz mnie na koral wzielo :)
      mam kilka teraz, ale juz nie planuje kupowac kolejnych, wystarczy :)

      Golden Rose numer 04? :) przywiozlam ja sobie wlasnie z Polski :) a z Revlonu nie kojarze :)

      Delete
    2. 04, bingo :) a pomadka revlon matte color burst chyba nazywa się Audacious, ale nie mam jak teraz tego sprawdzić :)

      Delete
    3. Blad!moj revlin nazywa sie Unapologetic :)

      Delete
    4. zobacze sobie, ale na bank juz nie kupie :) ban na korale :)

      Delete
  5. Śliczny kolor. Ja mam manie na punkcie lakierów do paznokci :)

    ReplyDelete
  6. Nie mój odcień, ale pomadki matowe Rimmel bardzo lubię, a zwłaszcza słynną już 107 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja pamietam, ze dawno dawno temu, mialam jedna czy dwie, ale nie pamietam ktore :)
      w sumie sobie o tej serii zapomnialam, dopoki mi w oczy nie rzucil sie numer 110 :)

      107 nie kojarze, musze ja sobie zobaczyc w sklepie :)

      Delete
  7. ostatno zaczynam lubic mat na ustach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sie do matow przekonalam ostatniej jesieni :)
      wczesniej jakos tak nie bardzo sie w nich lubialam :)

      Delete
  8. Ten Astor to chyba kolorystycznie lepszy dupe tej pomadki MAC :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez nie, rozni sie i to calkiem sporo :)

      Delete
    2. Jeszcze poza pierwszym testem tej astorki nie użyłam :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...