Saturday, 11 April 2015

Avon : Ultra Color Indulgence Lipstick "Garden Rose".

Do zakupu pomadki Avon Ultra Color Indulgence skusiłam się po obejrzeniu filmików o tej serii pomadek na youtube. Kolor Garden Rose rzucił mi się od razu w oczy, ponieważ jest to typ różu, po który najchętniej sięgam na codzien. Korzystając z ceny promocyjnej, kupiłam pomadkę.
Avon Ultra Color Indulgence Lipstick "Garden Rose"
Avon tak opisuje swoja serię pomadek:
"Szminka o unikalnej, żelowej formule i soczystym kolorze. 9/10 kobiet pokochało uczucie nawilżenia i zmysłowej gładkości*. Zawiera filtr SPF 15.
  • wyjątkowo skutecznie nawilża usta
  • zapewnia soczysty, pełen blasku kolor
  • efekt od średnio do mocno kryjącego
Jak działa:
Nawilżająca, lekka żelowa formuła bez dodatku wosków zapewnia nawilżenie i uczucie zmysłowej gładkości podczas aplikacji. Czyste pigmenty koloru zamknięte w nawilżającym żelu dają efekt soczystego, świeżego i pełnego blasku koloru. Ochrona SPF 15.
Jak stosować:
Nałóż szminkę równomiernie na usta, zaczynając od środkowej części ust. Za pomocą chusteczki delikatnie usuń nadmiar szminki.
Jeśli masz bardzo suche, popękane usta, przed malowaniem wykonaj delikatny peeling ust miękką szczoteczką. Możesz także zacząć od wyznaczenia konturów ust konturówką w neutralnym kolorze, zanim nałożysz szminkę."

Garden Rose to chłodny, średni, zgaszony róż. Nie zawiera drobinek.
Avon Ultra Color Indulgence Lipstick "Garden Rose"
Pomadka ma inne opakowanie niż tradycyjne Avonowe. Jest bardziej smukłe, wg mnie ciekawsze. Konsystencja pomadki jest żelowa. Bardzo lekka, nie czuć jej na ustach w ogóle. Pomadka łatwo się rozprowadza na ustach, a pokrywa je poltransparentnym kolorem i ładnym połyskiem. Daje efekt błyszczyka na ustach. Trzyma się ust i nie wylewa poza ich kontur. Zjada z ust równomiernie. Jeśli chodzi o trwałość, to jestem rozczarowana. Rozumiem, że pomadka ma lekką żelową formułę, ale właściwie po godzinie nie jest ona juz widoczna na moich ustach! To bardzo kiepski wynik... Zapach pomadki jest dość intensywny i sztuczny. Przypomina mi hmmm... arbuza! Pomadka nie wysusza mi ust, ale też specjalnie ich nie pielęgnuje.
Avon Ultra Color Indulgence Lipstick "Garden Rose"
Kolor pomadki bardzo mi się podoba, ale co z tego, skoro pomadka nie jest w stanie przetrwać na moich ustach spaceru z moim małym M. czy wypadu do sklepu? Szkoda, oj szkoda....

10 comments:

  1. Kolor piękny, szkoda, że tak szybko znika.

    ReplyDelete
  2. dla mnie byłaby chyba troszkę za chłodna :)

    ReplyDelete
  3. Mialam kiedys pomadke z Avon i bylam niezadowolona bo pamietam ze kolor byl inny niz w katologu i tez sie zbytnio nie trzymala :( Jakos generalnie trzymam sie z dala od Avon od tamtej pory :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. to z roznica w kolorze w katalogu a "na zywo" to jest normalne :) nie raz sie przejechalam, dlatego teraz ogladam swatche na necie lub youtube :)

      ja Avon za niektore kosmetyki lubie :) mam kilka swoich ciasteczek :)

      Delete
  4. Replies
    1. szkoda, ze pomadka taka nietrwala!
      musze poszukac takiego koloru u innych producentow :)

      Delete
  5. Mam trzy pomadki z tej serii i ogólnie jestem zadowolona. W moim przypadku fajnie nawilżają, ale zgadzam się, trwałość jest kiepska. Wydaje mi się też, że kolory mocno blakną z czasem i tracą intensywność. Niemniej lubię je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana oczywiscie czytalam Twoj post o tych pomadkach :)
      mi bardzo odpowiada formula tej pomadki i kolor :) naprawde szkoda, ze taka nietrwala, bo skusilabym sie na wiecej kolorow, jest w czym wybierac :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...