Thursday, 2 April 2015

Essence : I Love Nude Longlasting Lipstick "03 Come Naturally".



Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "03 Come Naturally"

Dzisiaj zapraszam na post o drugiej pomadce Essence z serii I Love Nude. Wczoraj Wam pokazywałam kolor 05 Cool Nude, a dzisiaj będzie kilka słów o kolorze 03 Come Naturally.
Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "03 Come Naturally"
Come Naturally to również różowy mauve, jednak chłodniejszy niż Cool Nude, i na moich ustach wygląda chyba jednak trochę za sino. Jak myślicie?
Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "03 Come Naturally"
Tutaj również kolor opakowania jest dopasowany do koloru pomadki. A wszystkie właściwość pomadki są takie same jak pomadki numer 05, więc się nie będę powtarzać. Odsylam Was do Cool Nude tutaj.
   
I obie pomadki dla porównania.

Essence I Love Nude Longlasting Lipstick "03 Come Naturally" & "05 Cool Nude"



12 comments:

  1. Nie jest to brzydki odcień, ale ja na bank bym w nim trupio wyglądała ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wg mnie to też odcień nie dla mnie. Szkoda :/

      Delete
  2. Kolorek nie dla mnie, wolę bardziej żywsze kolory.

    ReplyDelete
  3. Trochę sina, a szkoda :(

    ReplyDelete
  4. A ja uwielbiam ten kolor! Faktycznie jest troche szary ale do mojej cery pasuje idealnie. Wiekszosc szminek jest dla mnie zbyt ciepla i na prawde trudno znalezc taki odcien szczegolnie wsrod tanszych marek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi sie ten kolor szalenie podoba ale zle sie w nim czuje :(
      fajnie, ze Tobie pasuje :)

      Delete
  5. Replies
    1. niestety nie jest to supertrwała pomadka, ale spokojnie 2 godziny na ustach ładnie wygląda, po czym ładnie się zjada :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...