Monday, 6 April 2015

Rimmel : 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "Go Wild-Er-Ness" & "270 Sweet Retreat".

Do lakierów Rimmel podchodzę niechętnie. Zazwyczaj lakiery, które wybieram okazują się słabo kryjące albo pędzelki smużą. Każdy lakier lądował prędzej czy później ( zależy ile miałam cierpliwości) w koszu na śmieci. No szczęścia nie miałam a moje liche paznokcie też sprawy lakierom nie ułatwiały.
Koło nowych kolorów z serii Rita Ora kręciłam się kilka dni. Ale kiedy znalazłam je w promocji "3 for 2" nie mogłam się oprzeć pokusie i kupiłam 3 sztuki. Dzisiaj pokażę Wam te dwa bardziej kolorowe : "Go Wild-Er-Ness" & "270 Sweet Retreat".
Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "Go Wild-Er-Ness" & "270 Sweet Retreat"
Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "Go Wild-Er-Ness" & "270 Sweet Retreat"
Co do właściwości lakierów to jestem pozytywnie zaskoczona. Poczynając od grubego pędzelka, którym łatwo i szybko mogę pomalować paznokcie, następnie kremową konsystencję lakieru, która równomiernie pokrywa paznokieć bez smużenia (wystarcza dwie warstwy do pełnego krycia) oraz szybkość wysychania. Zazwyczaj na lakiery nakładam top wysuszający, ale tutaj nie ma takiej potrzeby. Trwałość lakierów jest taka, jak wszystkich innych na moich paznokciach, dwa dni i z końcówek odpryskuje. Lakiery łatwo się zmywają i nie barwią skóry i okolic paznokci. Przyznam szczerze, że te lakiery są zdecydowanie lepsze (i tańsze) niż wiosenne lakiery Barry M (Barry M : Speedy Quick Dry Nail Paint "In A Heart Beat").

 "Go Wild-Er-Ness" to chłodny jasny fiolet a "270 Sweet Retreat" to "barbiowy" róż.

 A tak się prezentują na paznokciach. Bardzo wiosennie, prawda? 
Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "Go Wild-Er-Ness" & "270 Sweet Retreat"

9 comments:

  1. Mimo że to nie moje kolory, to ten różowy nawet mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja generalnie wolę nudziaki na paznokciach, ale ostatnio mnie wzięło na jaskrawe usta i kolor na paznokciach... :)

      Delete
  2. zaletą posiadania tak ogromnej kolekcji lakierów, jak moja, jest fakt, że znajdę u siebie odpowiedniki tych ładnych kolorków, więc zakupy mnie nie kuszą ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nic u siebie takiego nie mam :) z Barry M mam też kilka kolorowych, ale nic podobnego :) za to mam pełno nadziaków :)

      Delete
  3. Świetne są, a już szczególnie fiolet mi się podoba:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. po pomalowaniu paznokci tez bardziej spodobal mi sie fiolet :)

      Delete
  4. Bardzo mi się podobają te letnie kolorki od rimmela :) Na razie mam z nich tylko miętę, ale ten błękit tak mi się podoba, że chyba skoczę do hebe i sobie jeszcze kupię :) Zwłaszcza, że są tam teraz w promocji -20% więc już w ogóle dobry czas, żeby uzupełnić braki w odcieniach :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...