Wednesday, 22 April 2015

Rimmel : 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "498 Rain Rain Go Away".

Dzisiaj będzie kolejny post lakierowy. Nie tak dawno pokazywałam Wam dwa lakiery w wiosennych/letnich kolorach od Rimmel z serii Rita Ora. Został mi jeszcze jeden kolor do zaprezentowania, więc zapraszam do poczytania o kolorze 498 Rain Rain Go Away.
Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "498 Rain Rain Go Away"

Rain Rain Go Away to bardzo ładny nudziakowy kolor. Taki szarawo beżowy z fioletowymi tonami. Nienachalny, schludny. Takich kolorów nigdy za wiele w mojej kosmetyczce, ponieważ pasują do wszystkiego i na kazda okazję. Jesli chodzi o właściwości lakieru, to są identyczne jak przy dwóch innych, które mam z tej serii. Zaczynam podejrzewać, że albo ta seria jest wyjątkowo dobra, albo miałam szczęście, i tym razem wybrałam fajne dobre kolory.
Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "498 Rain Rain Go Away"

Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "498 Rain Rain Go Away"
Rain Rain Go Away ma fajny gruby poręczny pędzelek (choc nie wiem jak się on będzie sprawował na malej płytce paznokciowej), konsystencja lakieru jest kremowa i się nie smuży, a dwie warstwy idealnie kryją paznokieć i szybko wysychają. Trwałość tradycyjna - 2 dni (to wina moich paznokci, nie lakieru). Zmywa się bez problemu i nie barwi okolic paznokci.
Rimmel 60 Seconds Super Shine By Rita Ora "Rain Rain Go Away" & "Wild-er-ness" & "Sweet Rereat"

Jestem bardzo zadowolona z lakieru, w sumie to ze wszystkich 3 które mam z tej serii. Podejrzewam, ze skusze się na kolejne, ponieważ są bardzo tanie w cenie regularnej, a można je również jeszcze taniej dorwać na promocjach!

9 comments:

  1. Replies
    1. wiem :) bylam pewna, ze Ci sie spodoba!

      Delete
    2. chyba podoba mi się najbardziej z całej kolekcji :)

      Delete
  2. Ładne, takie wiosenne kolory :)

    ReplyDelete
  3. Kolor dla mnie trochę taki nijaki. Ale fiolet i różowy bardzo ładne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie zawsze mam "humor" na kolorowe paznokcie, i czesciej siegam po nudziaki, ktore pasuja do wszystkiego zawsze :)
      jesli chodzi o moje paznokcie, to raczej nuda nudziakowa przewaza :)

      Delete
  4. ten lawendowy mi sie szalenie podoba:)

    ReplyDelete
  5. Śliczny kolor! I kształt paznokci mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o dzieki :) szkoda tylko ze sa miekkie bardzo i nie moge ich zapuscic

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...