Sunday, 26 April 2015

Vichy : Normaderm Night Detox.

Od dawna szukam "swojego" kremu na noc i na dzień. Metodą prób i błędów doszłam do wniosku, że moja skóra bardzo dobrze reaguje na kremy Tolpa oraz Vchy Normaderm.

Vichy Normaderm Night Detox
Dzisiaj chcę Wam napisać kilka słów o Detoksykującym kremie na noc przeciw niedoskonałościom Vichy Normadem Night Detox. Krem Vichy Normaderm Night Detox jest przeznaczony dla dorosłych kobiet o skórze z niedoskonałościami. Ten detoksykujący krem na noc, reguluje produkcję sebum w nocy i hamuje rozwój toksyn, jednocześnie nawilżając skórę.
Vichy Normaderm Night Detox
Krem jest zamknięty w zielonej miękkiej tubce zakończonej wąskim dziubkiem. Dodatkowo tubka była zapakowana w kartonik. Zakrętka jest koloru srebrnego i można na niej krem bez problemu postawić. Opakowanie zawiera 40ml produktu. Krem ma wodnistą postać i jest koloru białego. Lekko, ale przyjemnie pachnie. Konsystencja jest lekka, krem bardzo szybko sie wchłania.

Jeśli chodzi o działanie kremu, to bardzo pozytywnie mnie ten krem zaskoczył. Już po pierwszym użyciu, pamiętam dokladnie, bo bardzo się wtedy zdziwiłam,  moja skóra była wyraźnie wygładzona. Chodzi mi tutaj o takie podskórne grudki, wyczuwalne głównie pod palcami. Mnóstwo ich miałam. Już po pierwszej nocy, nierówności pod palcami były mniejsze, a z czasem zdecydowana ich większość zniknęła. Pory nie są tak widoczne, a niespodzianki wyskakują rzadziej. Jeśli sie już pojawią, dużo szybciej znikają.

Obawiałam się, że krem nie poradzi sobie dobrze z nawilżeniem mojej skory. Niepotrzebnie, ponieważ nawilżenie jakie mi ten krem daje, jest zadowalające. Rano skóra po przebudzeniu jest miekka i delikatna (tak, okazało się że moja tłusta gruba skóra może być miła w dotyku). Przy innych kremach, jakie stosowałam wczesniej na noc, rano budziłam się z tłustym filmem na czole. Po użyciu Night Detox tego "efektu" nie mam, skóra na czole nie jest zalana sebum. Mam uczucie czystej skóry po prostu.

Krem Night Detox nigdy mnie nie zapchał, nie podrażnił, nie uczulił. Moja skóra naprawde bardzo dobrze na niego reaguje, i świetnie z nim współpracuje. Mogę śmiało napisać, że odkąd używam tego kremu, stan mojej cery zdecydowanie się polepszył. Oczywiście nie mam cery idealnej, ale obecnie jest w całkiem niezłej kondycji. Jestem pewna, że to zasługa kremu Night Detox.

Krem kosztuje £15, jednak produkty Vichy można dostać często w ofercie "3 for 2", takze można kupic go taniej.


sklad:
INGREDIENTS : AQUA • GLYCERIN • ALCOHOLDENAT. • HYDROXYETHYLPIPERAZINEETHANESU

LFONICACID •ISONONYLISONONANOATE • ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE • PENTAERYTHRITYLTETRAETHYLHEXANOATE • PEG-20 STEARATE • DIMETHICONE • CETYLALCOHOL • SILICA • ZEAMAYS STARCH • CI 19140 • CI 42090 • GLYCERYLSTEARATE • TRIETHANOLAMINE • SALICYLICACID • SODIUMPOLYACRYLATE • PERLITE • POLOXAMER 338 • TOCOPHERYLACETATE • AMMONIUMPOLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE • CAPRYLOYLSALICYLICACID • TETRASODIUMEDTA • EPERUAFALCATABARKEXTRACT • XANTHANGUM • DEXTRIN • PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYLHYDROXYHYDROCINNAMATE • ACRYLATES/C1 0 - 30ALKYLACRYLATECROSSPOLYMER • ACRYLATES COPOLYMER • PARFUM

5 comments:

  1. ja na noc staram się stosować przede wszystkim coś, co bedzie łagodziło mój rumień i wzmacniało naczynka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja nie mam tego problemu, ale za to inne :(

      Delete
    2. większość z nas ma jakieś problemy z cerą ;)

      Delete
  2. nic nie miałam z tych kremów. Ale vichy niektórzy bardzo sobie chwalą

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja naleze do tych, ktorzy sobie chwala :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...