Saturday, 9 May 2015

Astor : Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "027 Elegant Nude".



Podczas mojego krótkiego pobytu w Polsce, mój zbiór pomadek powiększył się o kilka egzemplarzy. Na stoisko Astor nie planowałam zaglądać w ogóle. Zużyłam dwie pomadki w kredce Astor w poprzednim roku, ale na razie nie miałam zamiaru do nich wracać. Jednak kiedy w gazecie wypatrzyłam notkę o nowych matowych pomadkach w kredce Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte, już następnego dnia byłam w drogerii, z nadzieją, że znajdę jakich fajny odcień dla siebie. W Superpharm były dostępne trzy odcienie, a ja najpierw zdecydowałam się na najbardziej naturalny z nich - 027 Elegant Nude.
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "027 Elegant Nude"
 Producent tak opisuje swoj produkt:

"Wielozadaniowa szminka w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter Matte łączy kolor i wygodę klasycznej szminki, głębokie nawilżenie balsamu i precyzję kredki do ust - teraz dodatkowo w modnym, matowym wykończeniu!

* Aksamitne, matowe wykończenie

* Długotrwały kolor szminki i wygoda noszenia

* Nawilżenie balsamu do ust

* Pielęgnuje przesuszone usta

* Ścięta końcówka dla łatwej aplikacji

Pomadka ma wygodną postać ściętej kredki. Bardzo lubię produkty w takiej formie. Sztyft się wykręca. Sama pomadka bardzo ładnie pachnie, tak budyniowo-waniliowo.

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "027 Elegant Nude"
027 Elegant Nude to najprościej mówiąc różowy beżyk. Mauve. Najbardziej lubię nałożyć jedną warstwę tej pomadki i rozetrzeć palcem. Taki efekt i kolor na ustach mi odpowiada. Czasami jednak wolałabym, żeby kolor był trochę jaśniejszy. Pomadka nie daje suchego wykończenia, raczej satynowe. Łatwo się na ustach rozprowadza. U mnie na ustach daje efekt "my lips, but better". Jeśli chodzi o właściwości pomadki to jestem zadowolona. Pomadka ma świetną trwałość, schodzi z ust równomiernie, nie wysusza. Nie wierzyłabym jednak w obietnice " Nawilżenie balsamu do ust" oraz " Pielęgnuje przesuszone usta". Producent trochę chyba z obietnicami zaszalał :)

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "027 Elegant Nude"
Cena 26 złotych w regularnej cenie za taki całkiem fajny produkt do ust jest do przyjęcia. Myślę, że pomadki w kredce Astor są świetna alternatywa dla tych, komu nie odpowiadają mentolowe pomadki w kredce Revlon. Szkoda jednak, że z Astor mamy tylko 3 odcienie do wyboru, ale, jak się pewnie już domyślacie, wróciłam do drogerii po pozostałe dwa kolory (w Rossmannie była promocyjna cena).

24 comments:

  1. Przepięknie się prezentuje. ładnie stapia się z ustami.

    ReplyDelete
  2. Ladny odcien, bardzo mi sie podoba :D Hihi, chcialabym zobaczyc cala Twoja kolekcje produktow do ust, bo sadze ze jest spora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, jest spora :) nie wiem czy jest sens ją pokazywać, bo ona jednego dnia jest jaka jest, a tydzień pózniej już wyglada inaczej :) ale pomyśle nad obfoceniem wszystkiego :)

      Delete
    2. Hihi rozumiem :D Wiadomo ze nie bedziesz pokazywac kazdej pomadki w kolekcji, ale ja zawsze lubie ogladac takie posty z kolekcjami, bo mozna popatrzec na wszystkie dobrocie razem, no i podpatrzyc organizacje i sposob przechowywania kosmetykow ;)

      Delete
    3. wiem o co chodzi, ja UWIELBIAM wręcz oglądać takie posty :)
      w marcu był u mnie post, o moim kosmetycznym kąciku, zobacz sobie :) wprawdzie bez prezentacji kosmetyków, ale to zawsze coś, na początek :)

      Delete
    4. Wlasnie przeczytalam ten post, bardzo ladnie sobie urzadzilas swoj kosmetyczny kacik :D

      Delete
    5. Dzięki :) cieszę się, że Ci się spodobało :)

      Delete
  3. Kuzynka kupiła jakiś oczojebny różyk tej kredki, super wygląda ( i ona i ten kolor:D) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm też mam jeszcze róż, ale nie jest on oczojebny :)
      jest jeszcze czerwień/koral - ona dość jaskrawa :)

      Delete
  4. no to czekam na prezentację kolejnych kolorów, bo spokojnie znajdę u siebie coś podobnego do tego odcienia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. okej! postaram się wkleić coś wkrótce :)

      Delete
  5. Ładnie wygląda na ustach :) Czekam na posty o dwóch kolejnych szminkach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w takim razie postaram się je pokazać jak najszybciej :)

      Delete
  6. Replies
    1. mi również, ale czasami wolałabym, żeby była ciut jaśniejsza :) ja wole usta lekko rozjaśnić niż przyciemniać :)

      Delete
  7. Całkiem fajne im wyszły, lubię tą koralową :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ona jest też moja faworytką :)

      Delete
  8. Chciałam sprawić sobie jakiś kolor z tej serii na promocji, ale żaden odcień mnie jakoś nie przekonał :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja, jak kupowałam, to były dostępne wtedy tylko 3 odcienie, nie wiem jak jest teraz. z checią przygarnęlabym cos bardziej w stylu jasniejszego rozowego nudziaka :)

      Delete
  9. Replies
    1. dzieki, i juz wiem, że masz Vivid Divine :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...