Monday, 11 May 2015

Astor : Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "025 Cheeky Girl".

Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną pomadkę w kredce Astor z serii Soft Sensation Lipcolor Butter Matte.Tym razem w kolorze 025 Cheeky Girl.
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "025 Cheeky Girl"
Pomadka ma postać wykręcanej kredki. Bardzo ładnie pachnie, budyniowo waniliowo.
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "025 Cheeky Girl"
Cheeky Girl to dość jaskrawy koralowy odcień. Pomadkę musze nakładać pędzelkiem, lub poprawiać niedociagnięcia patyczkiem kosmetycznym. Jest to kolor, który wymaga precyzji w nakładaniu na moje małe usta. Trwałość pomadki jest świetna, kilkugodzinna. W moim przypadku pomadka schodzi z ust równomiernie, ale Cheeky Girl to kolor, który wżera się w usta i jest widoczny na ustach nawet po starciu się samej pomadki z ust. Nie wygląda to jednak nieestetycznie. Pomadka nie wysusza moich ust, jest bardzo komfortowa w noszeniu. Efekt na ustach nie jest suchym matem, lecz ładny satynowy.
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte "025 Cheeky Girl"
Cheeky Girl to świetny koralowy odcień na zbliżające się lato. Na żywo jest bardziej jaskrawy, ale nie potrafiłam tej jaskrawości uchwycić aparatem.  Jak się Wam podoba?

Jeśli jeszcze nie widziałyście, to tutaj możecie zobaczyć Astor : Soft Sensation Lipcolor Butter Matte w odcieniu Elegant Nude.

17 comments:

  1. Replies
    1. ja rownież :) i nie masz ochoty na tą z MAc? :D

      Delete
  2. Mam ją w odcieniu Vivid Divine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesteś zadowolona? ja ją rownież mam :)

      Delete
  3. Ładny, taki wiosenno-letni kolor, chociaż u mnie się takie nie sprawdzają :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no szkoda, że nie znalazłaś dla siebie odcienia, ale może Astor poszerzy oferte odcieni, to może wtedy :) ja licze jeszcze na jakiegoś ładnego różowego nudziaka :D

      Delete
  4. Ładna :). Poduktu nie znam, ale takie koralowe odcienie lubię :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to dość nowy produkt na rynku :)

      Delete
  5. Widze ze pomadkowe love u Ciebie w najlepsze trwa :D Kolejny super odcien, lubie koralowe usta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj kochana, mam jeszcze tyle do pokazania :D aż się Wam znudzi :P
      koral to u mnie nowość w tym roku, dopiero się odważyłam go nosić :)

      Delete
  6. right up my alley :) na szczęście mam GR 4 i Unapologetic z Revlonu, wiec w matowe korale jestem zaopatrzona, ze tak powiem ;) ten tu jest przesliczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja już też nie planuję kolejnych zakupów tego koloru, wystarczy :)
      masz jeszcze In With Coral od Maybelline :) neonówkę

      Delete
    2. true! in with coral wyleciała mi z głowy, bo jest bardziej różowa od tych innych koralowych pomadek :)

      Delete
    3. kurde, im więcej się wpatruję w tego astorka, tym bardziej mi się podoba. pewnie skończy się zakupem, kiedy pojadę do Polski :D Ty kusicielko Ty :D

      no piękny jest <3

      Delete
    4. Masz racje. Jest bardziej różowa, ale ta nazwa In With Coral myli :)

      No cóż :) nie dziwię się, ten kolor jest super :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...