Tuesday, 26 May 2015

Azjatyckie pędzle z Ebay : moje typy - część 1.

 
Azjatyckie pędzle z Ebay

Z azjatyckimi pędzlami mam już styczność od dość dawna. Niektóre pędzle się sprawdziły bardziej, inne mniej. Jednak moje ogólne doświadczenie z azjatyckimi pędzlami jest jak najbardziej pozytywne i z przyjemnością po nie sięgam. Dlatego też zdarza mi się jeszcze zaglądać na ebay w poszukiwaniu czegoś ciekawego.  Dzisiaj chcę Wam zaprezentować kilka moich ulubionych pędzli. Mam nadzieję, że Was coś zainteresuje.
Azjatyckie pędzle z Ebay
Na pierwszy ogień idzie duży pędzel, opisywany jako pędzel do brązera. Na rączce widnieje napis "ecotools". Mam ten pędzel już z 5 lat, używam go regularnie i w ogole nie jest zniszczony. Nic się z nim nie dzieje. Pędzel rewelacyjnie się czyści. Używam go do aplikacji pudru. Zależy mi na tym, aby puder matujący dociskać do skóry, a włosie oraz gęstość włosia tego pędzla, idealnie się do tego nadaje. Pędzel wyglądał identycznie jak oryginalny pędzel Ecotools do brązera. Obecnie Ecotools ma nową ulepszoną wersję tego pędzla, który różni się wyglądem, ale jeszcze kilka lat temu oba pędzle wygladały identycznie. Porównywałam z kolezanką jej oryginalny pędzel z moim, i nie znalazłyśmy żadnej róznicy - nawet włosie i ich ilość była identyczna. Oryginalny pędzel Ecotools kosztuje £9.99, a ja za swój zapłaciam wtedy £1.25 (przesyka darmowa).
Azjatyckie pędzle z Ebay
Kolejny pędzel ma na sobie tylko numerek - 217. Wydaje mi się, że chyba każdy się domyśli, jakiego pędzla jest to odpowiednik. Pędzel już używam prawie 3 lata i zniszczenia na nim nie widać. Bardzo przyjemnie się go używa, włosie jest w dotyku miłe i nie drapie powieki. Pędzel łatwo się czyści, i nigdy nie zgubił nawet jednego włoska. Używam go głównie do rozcierania i nakładania cienia na całą powiekę. Kosztował mnie £0.99 z przesyłką.
Azjatyckie pędzle z Ebay
Inny, niemal identyczny do wcześniejszego pędzelka, jest pędzelek na którym widnieje napis Emily Make Up Brush 217. Tutaj pędzelek jest tylko delikatnie bardziej spłaszczony i włosków jest wiecej, ale rodzaj włosia jest identyczny jak pędzelka pokazanego wyżej. Mam go również 2 lata i jest nadal w świetnym stanie. Nie wiem który z nich jest bardziej podobny do Macowego 217. Kosztował mnie £0.99 z przesyłką.
Azjatyckie pędzle z Ebay
Następny fajny pędzel ma na sobie napis Emily Make Up Brush 222. Jest identyczny jak Hakuro H74 (akurat Hakuro H74 posiadam). Pędzel jest w świetnym stanie mimo, że używany jest już dwa lata. Włosie jest miekkie, nie drapie powieki. Nigdy też nie wypadł z niego choć jeden włosek. Kosztował mnie £0.99 z przesyłką.
Azjatyckie pędzle z Ebay
Moim dosyć nowym nabytkiem jest ten pędzel bez nazwy. Wykonany jest z syntetycznego włosia i sama główka pędzla jest dosyć mała. Co mi się spodobało w tym pędzlu, to "dziura" w środku włosków. Sugerowane jest wypełnienie jej podkładem. U mnie ten pędzel nie nadaje się do każdego podkładu. I jest też troche za mały, wolę większe pędzle. Spisuje się za to świetnie do rozprowadzania korektora pod oczami. Włosie jest miękkie, przyjemne i nie drapie. Koszt to £1.80 z przesyłką. Wydaje mi się, że pomysł na ten pędzel zostal zaczerpnięty od pędzla Bare Minerals, choć już na pierwszu rzut oka widać między nimi różnicę.
Azjatyckie pędzle z Ebay
Innym nowym nabytkiem jest ten oto szeroki, ale płaski pędzel. Nie ma żadnej nazwy. Szukałam czegoś do konturowania twarzy i tak przez przypadek trafiłam na ten pędzel. Wykonany jest z włosia synstetycznego i naprawdę się świetnie nadaje do konturowania! Włosie jest miękkie, ale wystarczające gęste. Nie drapie. No i ten kształt, idealnie trafia w miejsce pod kością policzkową i ją podkreśla. Ja oczywiście wypróbowałam go do innych rzeczy również i obecnie uwielbiam nim nakładać podkład. No rewelacyjna jest ta wielka miotła. Podkład (każdy, ktory mam) ładnie się rozprowadza bez smug i stapia ze skórą. Cena pędzla to  £1.80 z przesyłką. Pędzel jest troche nierówno ściety, ale to mi w niczym nie przeszkadza. 
Azjatyckie pędzle z Ebay
Dwa ostatnie pędzle maja napis Real Techniques Base Shadow Brush by Sam & Nic Chapman. Kosztował mnie każdy £0.99 z przesyłką. Włosie niczym się nie różni od włosia pędzli oryginalnych RT, które posiadam. Są bardzo przyjemne w używaniu, choć mam je dopiero od miesiąca.

Tak oto się przentuje moja mała kolekcja azjatyckich podróbek. Wpadło Wam coś w oko?





14 comments:

  1. wszsytkie sa fajne:) nabardziej by mi sie przydał ten szeroki i płaski :) moze sie skusze

    ReplyDelete
    Replies
    1. on obecnie nalezy do moich ulubionych :) myśle, że sobie zamowię ich wiecej, bo mam go ciągle w uzytku!

      Delete
    2. Ciągle na niego czekam. Ten "z dziurą" u Ciebie też nie jest tak perfect wykonany, ale lepiej niż mój. Albo to podróby, albo odpadki z produkcji Bare Minerals bo samo włosie ma fajne :P

      Delete
    3. ja nie widzę nic złego w tym pędzlu z dziurą :) wszystko równiutko wycięte i ładnie wykonane :)
      te z Bare Minerals wyglądają troche inaczej, myślę że tutaj tylko pomysł jest zaczerpnięty z tamtych pędzli :)

      Delete
  2. Eh czego Ci Chinczycy nie podrobia :P Slyszalam wlasnie ze pedzle Ecotools mozna tanio zamowic z ebay :P

    ReplyDelete
  3. cóż, dorwałaś dobrą jakość za bardzo niską cenę. świetny deal :)

    ReplyDelete
  4. Nie mam żadnego którego pokazujesz. Mam 217 z Mac i bardzo lubię

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pędzel z Maca na pewno się kiedyś skuszę :)

      Delete
  5. ja lubie podrobki :) super sie spisuja i grosze kosztuja

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o pędzle, to też lubię :) choć mam też takie, których polecić bym nie mogła :(

      Delete
  6. pędzle za śmieszne pieniądze i jeszcze jak jakościowo ok to świetnie :) po co przepłacać :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...