Friday, 29 May 2015

Golden Rose : Velvet Matte Lipstick "4".

Dzisiejszy post będzie o pomadce Golden Rose Velvet Matte w odcieniu 4, który jest jaskrawym koralowym różem. Niestety aparat nie uchwycił jak intensywny ten kolor jest na ustach. Szkoda.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick "4"
Pomadki Golden Rose Velvet Matte bardzo lubię. Mam ich kilka w swoim "zbiorze". Początkowo skusiłam się na neutralne kolory, po czym postanowiłam trochę zaszaleć ;)
Golden Rose Velvet Matte Lipstick "4"
Jeśli chodzi o właściwości samej pomadki, to jak pewnie wszystkie wiecie, pomadka daje wykończenie satynowe na ustach. Nie jest to typowy suchy mat. Pomadka nigdy nie wysuszyła mi ust i nosi się na ustach bradzo komfortowo. Kolor numer 4, o którym dziś mowa, dodatkowo wrzera się w usta tak, że usta są zabarwione jeszcze wtedy, kiedy pomadka się starła. Niestety ten kolor nie schodzi z moich ust równomiernie, najpierw ściera się środek. Jednak nie czepiam się, ponieważ już wywnioskowałam jakiś czas temu, że to wina budowy moich ust. Przyjemny zapach szminki bardzo umila jej stosowanie.
Nie do końca odpowiada mi wgłębienie w skośnym ścieciu sztyftu. Moje usta są za małe i przez to pomadką maluję też skórę wokół ust. Dlatego muszę do aplikacji używać pędzelka, bo jest to przecież odcień wymagający precyzji w aplikacji. 

Tak prezentuje się na ustach.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick "4"
 Jak się Wam podoba? Wydaje mi się, że przypomina trochę Mac Viva Glam Miley Cyrus, jednak ma zupełnie inne wykończenie.



20 comments:

  1. Są bardzo popularne, ale ja nie lubię matu na ustach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) ja się do matu przekonałam dopiero niedawno :)

      Delete
  2. jak dla mnie kolor jest super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) dość odważny jak na mnie :)

      Delete
  3. marzy mi sie jakis macik z GR a na blogach tak kusicie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. marzenia trzeba spełniać :) do wyboru jest mnóstwo pięknych kolorów, więc na pewno coś dla siebie znajdziesz! :)

      Delete
  4. Taaak, wlasnie mialam pisac ze dla mnie to wyglada jak ta limitowanka Miley Cirus z MACa :) Widze, ze nie tylko mi ona ja przypomina ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są bardzo podobne, ale mają inne wykończenie i przez to dają inny efekt na ustach :) myslę jednak, że jakby się ktoś uparł to powiedziałby, że 4 Velvet Matte to doupe Miley :)

      Delete
  5. moja ukochana czwóreczka jest na mnie dużo cieplejsza niż na Tobie, zdecydowanie bardziej koralowo-oranżowa.
    no chyba, że moje ustawienia monitora kłamią :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kłamie :) u mnie to jaskrawy chłodny róż :)

      Delete
  6. Bardzo lubię tę serię pomadek, choć ten kolor jest dla mnie zbyt intensywny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) to i dla mnie nie jest też kolor na codzień :) bardzo intensywny!

      Delete
  7. bardzo fajny kolor, ja mam 6, 10, 17 i 20, więc żadnego różu jeszcze nie ma w kolekcji :P

    kolorowaradosc.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Róże są śliczne w tej serii. Od naturalnych po intensywne :) ja mam jeszcze 4 kolory : 13, 10, 7 i 2 :)
      Zobaczę sobie Twoje kolory jeszcze

      Delete
  8. Baaaardzo lubię te szminki :) Akurat 4 nie mam, ale moja siostra się na nią skusiła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam ich w sumie 5 ale jedną pożyczyłam mamie :) świetne są i tak niewiele kosztują...

      Delete
  9. Udała im się ta seria :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadza się :) bardzo udała :)

      Delete
  10. Cudny kolorek :) Ja jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam w końcu wypróbować :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...