Friday, 8 May 2015

L`Oreal : Nude Magique BB Concealer.

Bohaterem dzisiejszego posta jest L`Oreal Nude Magique BB Concealer, który ma za zadanie redukować sińce i opuchnięcia pod oczami. Zawiera w  składzie kofeinę. Dostępny jest w jednym uniwersalnym odcieniu.

Jakiś czas temu pokazywałam Wam Garnier Skin Naturals BB Cream Eye Concealer, z którym się polubiłam. Z ciekawości jednak jako następny wybrałam  L`Oreal Nude Magique BB Concealer.
L`Oreal Nude Magique BB Concealer
Korektor jest zamknięty w plastikowej twardej buteleczce. Opakowanie jest typu roll-on, czyli korektor aplikujemy pod oczy za pomocą metalowej kuleczki. Kuleczka działa bez zarzutu i jest zawsze zimna, co oczywiście pozytywnie wpływa na redukcję opuchnięć pod oczami. Korektor ma płynną konsystencję, łatwo się rozprowadza. Oczywiście korektor po aplikacji wklepuję w skórę, lub rozcieram pędzelkiem. Okazało się, że uniwersalny odcień pasuje mi idealnie, jest ciut jaśniejszy od mojego odcienia cery. Korektor ładnie się stapia ze skóra, nie wchodzi w zmarszczki i nie podkreśla ich. Skóra pod oczami jest przyjemnie wygładzona i nawilżona. Efekt rozświetlenia jest widoczny. Jeśli chodzi o krycie, to jest ono średnie. W moim przypadku wystarczające, by pokryć lekkie sińce i worki, oraz by zatuszować zmęczenie. Będziecie jednak rozczarowane, jeśli szukacie konkretnego treściwego korektora. L`Oreal Nude Magique BB Concealer jest lekkim rozświetlającym korektorem. Dokładnie się wpisuje w moje potrzeby : jest lekki, średnio kryjący, nie podkreśla zmarszczek, nie wysuszający, rozświetla i ożywia spojrzenie.
L`Oreal Nude Magique BB Concealer
Jeśli miałabym wybierać : Garnier Skin Naturals BB Cream Eye Concealer czy L`Oreal Nude Magique BB Concealer, to nie potrafiłabym zdecydować, który jest lepszy. Działanie mają właściwie identyczne. Opakowanie Garniera wydaje mi się ładniejsze (taka słodka mała tubka), ale to kwestia gustu ;) Różni je głównie cena, ponieważ Garnier BB Cream Eye Concealer o pojemności 7ml kosztuje w cenie regularnej £9.99, natomiast L`Oreal Nude Magique BB Concealer za 10ml trzeba zapłacić £5.99.

8 comments:

  1. hm, ja jednak szukam ostatnio krycia, bo moja dolina łez od jakiegoś czasu jest mocno sina :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie on jest nie dla Ciebie bo krycie ma lekkie. Ten z Garniera również. Ja mam w dolinie łez małą pękniętą żyłkę i muszę ją dodatkowo zakrywać korektorem na niedoskonałości

      Delete
  2. Miałam już kilka takich kulkowych korektorów i jednak nie odpowiada mi taka forma aplikacji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi ona nie przeszkadza ale do ulubionych nie należy :) sam korektor się spisuje u mnie bardzo dobrze za to, więc kuleczkę akceptuje :)
      Ale mam koleżankę która nigdy w życiu nie dałaby się kulka taka pod okiem dotknąć. Ani pędzelkiem. Fobie jakąś taka ma :)

      Delete
  3. Nie miałam tego ale wygląda całkiem dobrze😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest w porządku ale jeśli potrzebujesz korektora typu studio fix z Mac albo tego z Collection, to ten jest zupełnie z innej bajki :)

      Delete
  4. Nie mialam tego korektora, ale wyglada sympatycznie :D Ja wlasnie preferuje takie male / srednie krycie, pisalam o tym wczoraj na blogu zreszta :D Te mocno kryjace korektory nie dosc ze wchodza w zalamania to sa mocno widoczne :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie niestety mocne korektory sie nie sprawdzaja w ogole, podejrzewam tez, ze moj wiek tutaj robi swoje :)
      zdecydowanie wole lzzejszy i bardziej nawilzajacy efekt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...