Monday, 4 May 2015

Maybelline : MasterShape Brow Pencil.



Chyba zdąrzyłyście już zauważyć, że lubię produkty do brwi, i że szczegolnie lubię produkty Maybelline do tego przeznaczone. Pokazywałam Wam już dwa : Maybelline : BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder oraz Maybelline : BROWdrama, Sculpting Brow Mascara. Dzisiejszy post jest o kolejnym produkcie do brwi Maybelline, również przeze mnie bardzo lubianym (choć nie nadającym się dla każdego), a mianowicie MasterShape Brow Pencil.  Swoją kredkę kupiłam w odcieniu Deep Brown i jest to ciemny chłodny brąz, prawie czarny.

Maybelline MasterShape Brow Pencil

Produkt ma dwa końce. Z jednej jest kredka, z drugiej szczoteczka w kształcie spiralki.

Maybelline MasterShape Brow Pencil

Kredka ma woskową formułę, także na skórze nie daje intensywnego efektu. Przy mojej "ciężkiej ręce" nie musze się obawiać, że sobie przerysuję brwi. Kredka absolutnie się nie sprawdzi, jeśli potrzebujecie brwi wypelnić lub dorysować. Ta kredka, to tak jakbyście miały brązowy wosk w kredce. Przyciemni włoski i je ujarzmi. To kredka dla osób z bujnymi brwiami, które wymagają jedynie podkreślenia i przyciemnienia. Mi efekt tej kredki jak najbardziej odpowiada. Wprawdzie nie mam bujnych brwi, ale mogę tą kredką je szybko podkreslić. 

Kredka jednak bardzo szybko się zużywa. Woskowa formuła szybko się sciera i przed każdym użyciem muszę kredkę zatemperować. Koszt kredki to £2.99, więc mogę przymknąć na to oko. Mam już kolejną kredkę kupioną wczoraj, ponieważ zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, a kredka ze zdjęcia zdąrzyła mi się skończyć.


Do wypełniania brwi polecam Wam  Maybelline : BROWsatin Smoothing Duo - Brow Pencil & Filling Powder.

5 comments:

  1. lubię ich maskarę do brwi, więc być może i kredce kiedyś się przyjrzę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinna Ci podpasować, bo masz piekne bujne brwi i nie musisz nic domalowywać :)

      Delete
    2. dziękuję za komplement :)

      Delete
  2. Popieram poprzedniczkę :) Maskara do brwi Maybelline jest super! A moją ulubioną kredką jest ta z Catrice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muszę się w końcu skusić na tą kredkę z Catrice :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...