Thursday, 21 May 2015

Revlon Ultra HD Lipstick "Rose".

W kwietniu jak na złość pokończyło mi się wiele produktów, a ponieważ nie mam zwyczaju trzymania zapasów w domu, wybrałam się na większe zakupy do drogerii. Kiedy w koszyku miłam już wszystko, czego potrzebowałam, postanowiłam zerknąć do szaf z kolorówką, i zobaczyć "co nowego". Z pośrod całej gromady nowych produktów do ust (ponieważ w każdej szafie było coś nowego wiosennego), moją uwagę przykuły nowe pomadki Revlon Ultra HD Lipstick. Dostępnych było aż 14 soczystych kolorów, a mi bardzo spodobał się kolor 830 Rose. Do domu wróciłam bez pomadki, ale pognałam po nią spowrotem kilka dni póżniej...

Revlon Ultra HD Lipstick "Rose"
Producent tak opisuje swój produkt :
"Break free of dull, muted shades and lace your lips in high-definition colour with NEW Revlon Ultra HD Lipstick. This advanced new lipstick formulated with Revlon’s wax-free high-definition gel technology allows for true colour clarity in one smooth coat. The secret is in the clear gel base that provides a weightless feel with a smoother, more even application than traditional wax-based lipsticks. Just one coat of the deliciously scented, silky, moisturising formula and lips are instantly enriched in weightless colour.
KEY FEATURES:
- True colour clarity without the heavy feel
- Clear gel base allows for a smoother, more even application vs a conventional lipstick
- Weightless feel
- Irresistible scent of whipped vanilla and creamed mango
- 14 trend-setting shades
- Upgrade to higher-definition clarity and colour with Revlon Ultra HD Lipstick"

Revlon Ultra HD Lipstick "Rose"
Pomadka jest zamknięta w mało ciekawym opakowaniu. Przypomina opakowanie masełek Revlon, ale tutaj skuwkę mamy przeżroczystą.  Co mnie zaskoczyło po otwarciu pomadki w domu (była zabezpieczona taśma), to to, że sam sztyft pomadki jest naprawdę krótki. Same zobaczcie na zdjęciu! Zapach pomadki i jej smak jest bardzo słodki. Przypomina mi zapach i smak Smakersów do ust. Konsystencja pomadki jest żelowa i bardzo lekka. Przyjemnie sunie po ustach pokrywając je warstwą koloru. Mój odcień, Rose, nie jest intensywny. Jest to ciepły średni róż. Bardzo uroczy i dziewczęcy. Gdyby nie intensywny zapach i smak pomadki, powiedziałabym, że ze względu na swoją lekką żelową formułę jest na ustach niewyczuwalna. Ale zapach i smak utrzymuje się długo, i po całym dniu mam go już serdecznie dość. Pomadka nie wysusza mi ust, ma bardzo przyjemną i nawilżającą konsystencję. Bardzo komfortowo się ją nosi (poza zapachem...), a usta wygladają na zadbane, nawilżone i miękkie. Trwałość pomadki jest całkiem niezła jak na żelową formułę. 2 godziny wystarczą na krótkie wyjście z domu. Schodzi z ust równomiernie, nigdzie się nie zbiera.

Revlon Ultra HD Lipstick "Rose"

Według mnie pomadka ma taką samą lość plusów, jak i minusów. Same oceńcie, czy jest warta aż £7.99? Nie czuję się skuszna na więcej kolorów, ale jednocześnie nie żałuję zakupu odcienia Rose.



14 comments:

  1. Chyba dobrze, że nie kupiłam czerwonej - czuję, że bym się rozczarowała :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomadka jest całkiem niezła, nie wiem jak byłoby z pigmentacją tej czerwonej :) no ale jej zapch mnie męczy, oj męczy :(

      Delete
  2. heh, też ostatnio przykuły moją uwagę w drogerii. poszłam do Boots zrobić mały zapas maskarowy, bo było 3 for 2 w wielu szafach. szminki kusiły straszliwie, ale na razie się powstrzymałam.... pewnie nie na długo, bo Rose mi się podoba i widziałam kilka cudnych korali. jedynie opakowanie faktycznie niezbyt zachęcające w porównaniu z innymi pomadkami marki. a sztyft taki krótki, bo o ile dobrze pamiętam, pomadki jest 3 gramy, a nie 4

    ReplyDelete
    Replies
    1. przypominam Ci, że mówiłaś, że więcej korali nie potrzebujesz :)
      też kupiłam kilka kosmetyków w tym promo :) ale Superdrug, bo można było mieszać marki :)
      a pomadka malutka, żelowa - szybko się skończy :/

      Delete
    2. ha! mówiłam, że nie potrzebuję MATOWYCH korali :P

      Delete
  3. Kolorki bardzo ładne też się czaję na nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli lubisz slodkie pomadki, to będziesz zadowolona :)

      Delete
  4. Kolor mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, bo mi również :)

      Delete
  5. Rzeczywiście trochę krótka jak na pełnowymiarową pomadkę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mnie to zaskoczyło, ale cóż poradzić :) przynajmniej się pomadka szybko zużyje i nie zmarnuje :)

      Delete
  6. Niedługo będą te pomadki dostępne w Polsce. W majowej paczce nowości z Rossmanna miałam do wyboru zestaw z tą szminką, w dokładnie tym kolorze, ale jednak wybrałam inny. Może to nawet dobrze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja już je w Polsce widziałam, także są już dostępne :)
      pomadka sama w sobie jest ładna, zdecydowanie mój typ kolorystyczny, ale ten słodki zapach - "too much" :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...