Thursday, 28 May 2015

Rimmel : Brow This Way Styling Gel "Mid Brown".

Rimmel Brow This Way Styling Gel kupiłam z rozmachem, jak tylko zobaczyłam go w drogerii. Pomyślałam sobie, że ze względu na rodzaj szczoteczki, produkt może będzie lepszy niż mój ulubieniec, Maybelline : BROWdrama, Sculpting Brow Mascara. 
Rimmel Brow This Way Styling Gel
Producent tak opisuje swój produkt : "Dial up your brow look from natural to intense for a brow statement! The Long lasting formula also feels lightweight and comfortable on eyebrows all day long. Precision brush defines eyebrows evenly for perfected and defined eyebrow-look. Smudge proof, Fade Proof, stays fixed all day!"
Rimmel Brow This Way Styling Gel

Produkt jest dostępny obecnie w trzech odcieniach, plus dodatkowo mamy żel bezbarwny, więc możemy wybierać spośród 4. Ja skusiłam się na Dark Brown, ciemny brąz, dość chłodny. Szczoteczka ma postać średniej wielkości spiralki. Wyglada na prostą w obsłudze i bardzo poręczną. Wadą tej spiralki jest to, że osadza mi się na niej zbyt duża ilość produktu z opakowania. Zawsze muszę ze spiralki usunać jego nadmiar, np w chusteczkę. Ale jak się domyślacie, to marnowanie kosmetyku. Po tej czynności aplikacja maskary na brwi jest prosta i przyjemna. Można wtedy szczoteczką bezproblemowo zaaplikować produkt na brwi i je na koniec wyczesać. Efekt końcowy jest w porzadku. Tusz na brwiach utrzymuje swój kolor, oraz włoski na miejscu cały dzień. Produkt oczywiście nie sprawdzi się, jeśli potrzebujecie swoje brwi wypelnić. Brow This Way, tak jak i inne tego typu podukty, najlepiej sprawdza się przy pełnych brwiach wymagajacych jedynie przyciemnienia czy nadania koloru. Moje brwi nie są bujne, i wymagają wypelnienia kredką, nie są też całe w tym samym odcieniu (od góry są jaśniejsze i wygląda jakby włosków tam w oógle nie było), ale jeśli mi się zwyczajnie nie chce, to samo podkreślenie tego typu tuszami do brwi daje ogromną różnice, dlatego lubię mieć tego typu produkty w kosmetyczce i często po nie sięgam.

Czy kupię ten produkt ponownie? Nie, nie kupię. Denerwuje mnie to zbieranie nadmiaru produktu ze spiralki. Muszę naprawdę uważać, by nie obkleić sobie tym produktem brwi. Jeśli miałabym wybierać, Rimmel : Brow This Way Styling Gel  czy Maybelline : BROWdrama, Sculpting Brow Mascara, zdecydowanie wybrałabym Maybelline. Ten produkt nie sprawdził się również u mojej mamy, która stwierdziła, że Maybelline : BROWdrama, Sculpting Brow Mascara wygląda na brwiach bardziej naturalnie, i że spiralka Rimmel nabiera za dużo produktu i można sobie niechcący przedobrzyć.

Regularna cena Brow This Way Styling Gel to £3.99.

6 comments:

  1. ja też nie lubię zbierania się nadmiaru produktu na spiralce....

    ReplyDelete
    Replies
    1. utrudnia to życie, szczególnie jak się śpieszę :) a śpieszę się z makijażem codziennie :P

      Delete
  2. Ta Brow Drama mega mi do gustu przypadła :) Mam też L'Oreal Brow Plumper z podobną szczoteczką jak ten Rimmel, ale go jeszcze nie wypróbowałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam już też ten z Loreala, czeka na otwarcie :) mam nadzieję, że się okaże fajny:)

      Delete
  3. Ja ostatnio kupiłam podobny produkt z Catrice, ale używam go tylko do wykończenia, bo mam marne brwi i najpierw i tak muszę je wypełnić cieniem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem o którym mowa :) mam go na liście do wypróbowania, a póki co muszę zużyć to, co już mam ::)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...