Thursday, 7 May 2015

Rimmel : Lasting Finish Colour Rush Balm "610 Sun Kissed".

W moim dzielnicowym sklepie "funciak" od jakiegoś już czasu pojawiają się w ofercie produkty Rimmel. Przyznajcie szczerze, czy za £1 nie skusiłybyście się na coś? Ja sięgnęłam po pomadkę w kredce Lasting Finish Colour Rush Balm w kolorze 610 Sun Kissed.
Rimmel Lasting Finish Colour Rush Balm "610 Sun Kissed"
Pomadki Lasting Finish Colour Rush są bardzo popularne wsród Was. Ja sama kiedyś miałam już jeden kolor, który zużyłam z przyjemnością.

Rimmel Lasting Finish Colour Rush Balm "610 Sun Kissed"
Sun Kissed to ciepły średni róż. Bardzo ożywiający twarz odcień. Zawiera delikatny złoty shimmer.  Pomadka ma postać wykręcanej kredki. Bardzo lubie taka formę pomadki. Sztyft jest przyjemny, nie za twardy i nie za maślany, gładko sunie po ustach. Pomadka ma lekką nawilżającą formułę. Kolor ładnie się na ustach rozprowadza, nadając im jednocześnie połysk. Usta są miękkie, gładkie i nawilżone. Sun Kissed schodzi z ust równomiernie. Trwałość tej pomadki nie jest jej mocną stroną, trzyma się na moich ustach ok 2 godziny. Jest to produkt nawilżający, więc super trwałości nie należy wymagać. Kolor jednak wgryza się w usta, i nawet kiedy pomadka już z ust zejdzie, to usta są nadal zabarwione. I wcale nie wygląda to zle. Dodatkowo produkt ma bardzo przyjemny zapach. 
Rimmel Lasting Finish Colour Rush Balm "610 Sun Kissed"
Jak Wam się podoba? Zapewne same macie u siebie choć jeden kolor z tej serii?




8 comments:

  1. Do produktów do ust marki Rimmel zniechęcają mnie ich intensywne zapachy. Niestety kompletnie nie mogę się do nich przekonać. Nie zmienia to jednak faktu, że Sun Kissed ślicznie prezentuje się na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi odpowiada zapach tych pomadek w kredce :) i tych pomadek z serii z której jest Airy Firy :) nie znoszę za to zapachu Moisture Renew....

      Delete
  2. Dzisiaj oglądałam ją w Ross :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiedziałam, że Ci się podobają takie kolory :)

      Delete
  3. ale ładny! ciekawe, jak to się stało, że go nie mam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie wiem, nie wiem :) trzeba coś z tym fantem koniecznie zrobić :>

      Delete
  4. Zaopatrzyłam się w jeden kolor na promocji w Rossmannie ;) Ale jak najbardziej, za funciaka to na pewno bym się zdecydowała :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciekawe, który kolor wybrałaś? :) u mnie bylo dostępnych więcej kolorów, ale zanim się zdecydowałam, żeby kupić inne to już były wykupione :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...