Sunday, 24 May 2015

Rimmel : Lasting Finish Lipstick "Airy Fairy".

Zastanawiałam się, czy w ogóle pokazywać tą pomadkę na blogu, bo chyba już każda z Was ją zna, albo nawet posiada. Ale ponieważ ta pomadka, Rimmel Lasting Finish Lipstick w odcieniu "Airy Fairy", jest ze mną od wielu lat nieprzerwanie (mam już chyba 4 sztukę), wydaje mi się, że zasłużyła na swoje 5 minut na moim blogu :)
Rimmel Lasting Finish Lipstick "Airy Fairy"
Po raz pierwszy tą pomadke kupiłam laaata temu w prezencie dla.. babci. To były czasy, kiedy byłam totalnie zakochana w błyszczykach, a o pomadkach nawet nie chciałam myśleć. Potem wiele miesięcy pózniej, kiedy moje gusta się zmieniły i zaczęłam się też interesować pomadkami,  zapytałam babcię co ona ma na ustach. Jakie było moje zdziwienie, kiedy powiedziała, że to przecież pomadka ode mnie! Pognałam wtedy do sklepu po swoją sztukę, i tak już ze mną jest ten Airy Fairy od tego czasu. Myślę, że zostanie na zawsze :)

Rimmel Lasting Finish Lipstick "Airy Fairy"
Airy Fairy to przepiękne połączenie różu ze złotym shimerem. Uwielbiam taką kombinacje na ustach.  Świetnie się w nim czuję o każdej porze roku, przy różnych kolorach włosów, przy każdym humorze. To jedna z moich pomadek, na każdą okazje. 
Rimmel Lasting Finish Lipstick "Airy Fairy"
Przyjemny zapach szminki umila aplikację, a jej konsystencja sprawia, że rozprowadza się ona na ustach bajkowo. Moje małe usta wyglądają w tej pomadce na pełniejsze. Bardzo podoba mi się ten efekt. Trwałość pomadki na moich ustach jest standardowa, 3 godzinna, po czym pomadka zaczyna równomiernie zanikać. Pomadka nigdy nie wysuszyła moich ust. Bardzo lubię tą pomadkę ze względu na kolor. Niestety nie jest ona dostępna w UK, dlatego zaopatruję się w nią w Polsce, gdzie często jest ona w promocyjnej cenie. Z Polski też przywiozłam ją dla połowy dziewczyn z którymi pracowałam w mojej ostatniej pracy! 

A Wy co o niej myślicie?
👍 czy 👎? :)



12 comments:

  1. Nie miałam do czynienia z tą pomadka, muszę sie jej przyjrzeć :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny odcien, faktycznie on jest mega popularny wsrod vloggerek i bloggerek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest jest i wcale się nie dziwię :)

      Delete
  3. Nie mój kolor, ale moja siostra się na nią skusiła w czasie ostatniej Rossmannowej promocji ;)

    ReplyDelete
  4. Z tego co pamiętam miałam dwie sztuki, ale jakoś nie złożyło się żeby kupić kolejną. Kolor jest świetny i chyba każdej kobiecie pasuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mi się wydaje, że pasuje do wielu z nas :)

      Delete
  5. Ja moim koleżankom musiałam przywieźć polskie słodycze - angielki próbujące wymówić GRZEŚKI bezcenne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. słodycze to musiałam przywozić za każdym razem jak byłam w Polsce, ale żeby przywozić szminki, to mi się wcześniej i nigdy póżniej nie zdarzyło :P

      Delete
  6. uwielbiam tę pomadkę, pasuje do wszystkiego :)
    swoją drogą strasznie to dziwne, że ten akurat odcień nie jest dostępny na wyspach... taki uniwersalny, uwielbiany przesz rzesze kobiet kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie :) dziwne, w końcu to Rimmel London :)
      Ja widziałam nie raz Airy Fairy na Ebay, w cenie pomadki Mac ‼

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...