Saturday, 23 May 2015

Rimmel : Oh My Gloss Lipgloss "Snog".

hej! Dzisiaj będzie o kolejnym produkcie do ust :)

Błyszczyk Oh My Gloss namiętnie reklamuje Rita Ora. Przyznam szczerze, że bardzo długo omijałam te błyszczyki z daleka.
Rimmel Oh My Gloss Lipgloss "Snog"
"New Oh My Gloss! Lip Gloss from Rimmel London. Non sticky, lightweight formula that provides a cushion soft feel giving true colour and high shine that lasts up to 6 hours. Lip loving formula with Argan Oil and Vitamin E." - można przeczytać o nowych produktach do ust Rimmel. Dostepnych jest aż 14 soczystych kolorów, plus jeden bezbarwny. Są wersje z shimmerem, z drobinkami i bez drobinek. Jest w czym wybierać!

Stało się jednak tak, że w końcu obejrzałam te błyszczyki z bliska, i kiedy zobaczyłam kolor "Snog", zwyczajnie nie mogłam go nie kupić.
Rimmel Oh My Gloss Lipgloss "Snog"
Błyszczyk jest zamknięty w przezroczystym "obkręconym" opakowaniu, z poręcznym ścietym z dwóch stron aplikatorem. Snog to badzo naturalny kolor. Średni mauve, który podbija naturalny kolor moich ust. Nie daje intensywnego koloru. Zawiera srebrny shimmer. Jeśli chodzi o właściwości błyszczyka to moim pierwszym zaskoczeniem było to, jaką lekką i przyjemną ma on formułę. Błyszczyk otula usta jak balsam. Sprawia, że są niesamowicie miekke i przyjemne i rewelacyjnie nawilżone. Błyszczyk w ogóle się nie klei, nic a nic! Więc jeśli szukacie błyszczyka niekleika, to kupujcie Oh My Gloss śmiało. Błyszczyk daje efekt megalśniących ust. Zapach błyszczyka jest bardzo przyjemny, słodki, ale nie drażniący. Snog bez problemu się aplikuje na usta w ciemno, bez użycia lusterka. Trzyma się ust i nie wędruje poza ich kontur. Efekt na ustach, jeśli chodzi o mój kolor, jest półtransparentny. Nie jest to mocny kryjący kolor. Co do trwałości, to nie jest ona w moim przypadku 6 godzinna, tak jak deklaruje producent. Dwie trzy godziny ładnie na ustach wygląda, po czym zaczyna tracić swoj blask i stopniowo zanika w całości. 
Rimmel Oh My Gloss Lipgloss "Snog"

Myślę, że to naprawdę świetny błyszczyk za niewielką cenę. Ja swój błyszczyk kupiłam w promocyjnej cenie £3. Cena regularna to £5.49. Mamy do wyboru wiele apetycznych odcieni oraz wykończeń, i co najważniejsze, błyszczyk się nie klei!

Co myślicie o tej serii błyszczyków? Znacie już Oh My Gloss?



15 comments:

  1. Kochana, jestem pod wrazeniem Twojego rozeznania sie we wszystkich seriach produktow do ust :) Ja ci przyznam ze nie nadazam z tymi wszystkimi nowosciami ktore serwuja nam firmy kosmetyczne :) A na stoisku Rimmela to od wiekow nie bylam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj królewno, ja też nie nadąrzam :) jakbym miała kupować choć jedno mazidło z każdej nowości to już dawno poszłabym z torbami :) no i wchodzę czasem do drogerii popatrzeć co mają ciekawego i nowego, a mi tu mały w wózku cyrki odstawiać zaczyna i muszę wyjść ze sklepu :)

      Delete
    2. Hehe, ale i tak znasz wiecej nowosci niz ja, nawet nie wiedzialam ze Rita Ora tez sygnuje jakies produkty do ust z Rimmel, ogladalam tylko lakiery z jej serii na blogach :P No tak, z dziecmi tak jest niestety :( Dlatego ja korzystam z bezstresowych wizyt do drogerii i perfumerii poki moge :D

      Delete
    3. wiem to tylko dlatego, że oglądam Made in Chelsea, a Rimmel jest sponsorem programu i non stop puszczają reklamy produktów Rimmel :)
      stety niestety :) przynajniej zawartości portwela mi pilnuje! :D

      Delete
    4. Hihi, tez to kiedys ogladalam! :P Nawet nie wiedzialam ze jeszcze jest to 'arcydzielo' produkowane ;P
      No wlasnie, sa dobre strony posiadania dzieci :D

      Delete
  2. nie zwróciłam uwagi na te błyszczyki... ten wygląda na Twoich ustach bardzo ładnie. ja jeśli już decyduję się na błyszczyk, wolę te bezdrobinkowe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja na początku też nie :) bronię się jak mogę, unikam, a widzisz, jak wychodzi :) ciągle mnie coś kusi!
      Snog ma delikatny shimmer, ale są odcienie typowo z drobinkami :)
      mi sie podoba jeszcze jeden odcień, ale póki co przywiozłam kilka mazideł z Polski ostatnio, więc mam co uzywać :)
      Rimmel przecież nie ucieknie :P chyba..

      Delete
  3. Zastanawiałam się nad nim na niedawnej promocji -49% w Rossmannie, ale ostatecznie nie wzięłam, bo jednak mam parę błyszczyków, a rzadko ich używam ;) Zdrowy rozsądek jednak wygrał ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli nie używasz błyszczyków, to dobrze zrobiłaś :)

      Delete
  4. Slicznie wygląda na ustach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) to bardzo "mój" kolor :)

      Delete
  5. Dużo dziewczyn je kupowało podczas promocji w Ross :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie dziwię się :) mało w sklepach błyszczyków niekleików :) i ogólnie fajne to mazidło :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...