Friday, 22 May 2015

Vichy : Normaderm Anti-Age Anti-Imperfection Anti-Wrinkle Resurfacing Care.

O swoim ulubionym kremie na noc, Vichy Normaderm Night Detox pisałam tutaj Obecnie jestem przekonana, że niezły stan mojej cery jest jego zasługa, jednak krem o którym będzie dzisiejszy post, Vichy Normaderm Anti-Age Anti-Imperfection Anti-Wrinkle Resurfacing Care, jest według mnie świetnym uzupełnieniem mojego kremu na noc.

Vichy Normaderm Anti-Age
Krem Vichy Normaderm Anti-Age nie jest nowością w mojej kosmetyczce. Zużyłam już kilka opakowań tego kremu w przeszłości i używam go od dłuższego czasu. Kiedy zużyję opakowanie, zaczynam przygodę z innym kremem (lubię odskocznie, i testowanie nowości), następnie wracam ponownie do Vichy Normaderm Anti-Age. Po prostu jest to dobry, sprawdzony krem, do którego wracam regularnie.

Vichy Normaderm Anti-Age
to krem przeciwzmarszczkowy dla osób, które chciałyby jednocześnie walczyć z niedoskonałościami skóry i redukować pierwsze oznaki starzenia. Jest to przeciwzmarszczkowy krem zwalczający niedoskonałości skóry z LHA, kwasem glikolowym i pochodna witaminy C, i jest on odpowiedni nawet do skóry wrażliwej. Krem zawiera wod
ę termalna Vichy. W wielu przypadkach konsystencje kremów przeciwzmarszczkowych są zbyt bogate i zbyt ciężkie, aby mogły być stosowane przez osoby o skórze mieszanej lub tłustej. Dlatego też Vichy stworzyło świeżą, nietłustą konsystencję, która nawilża skórę i odmienia ją każdego dnia.
Vichy Normaderm Anti-Age
Krem jest zamknięty w plastikowej tubce koloru zielonego. Szkoda, że opakowanie nie ma dziubka, tylko zwykły otwór. Dodatkowo tubka była zapakowana w kartonik. Krem jest koloru jasnozielonego, przyjemnie delikatnie pachnie. Konsystencja kremu jest lekka, ale nie lejąca się. Krem błyskawicznie się wchłania pozostawiając skórę matową. Jeśli chodzi o właściwości kremu, to znalazłam tutaj odpowiednie nawilżenie mojej skóry w ciagu dnia pod matującymi podkładami, która jednocześnie pozostaje dłużej matowa (w porównaniu z innymi kremami na dzień, które używałam - również matujące i nawilżające), działanie antyzmarszczkowe (tak deklaruje producent, a ja mam lat 30 plus) oraz jednoczesne zwalczanie niedoskonałości. Trzy w jednym, jak nie więcej ;)

Krem świetnie sprawdza się pod wszelakimi podkładami (nawet longlasting i matującymi), kremami bb oraz cc, czy minerałami. Nic się na nim nie roluje, a podkłady dobrze się "trzymają". Krem nigdy mnie nie zapchał, nie podrażnił i nie uczulił. Kremy Vichy Normaderm Night Detox oraz Anti-Age wzajemnie się uzupełniają i stanowią w moim przypadku zgrany duet, który dba o dobrą kondycję mojej cery. Obecnie nie znalazłam nic lepszego.

10 comments:

  1. Odkąd pamiętam zawsze sytuacjach kryzysowych seria Normaderm mi pomagała. Swojego czasu mieli świetny żel do mycia twarzy z drobinkami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiedy pojawiła się seria Normaderm ja byłam już na studiach :) niestety bardzo mi wtedy podrazniła i wysuszyła skóre. Ale ciesze się, że dałam jej jeszcze jedną szase 10 lat póżniej :)

      Delete
  2. Lubie generalnie pielegnacje z Vichy, czasami maja jakies buble, ale generalnie dobrze mi sie sprawuja kosmetyki od nich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja za wiele kosmetyków nie używałam, ale te które mi się przez ręce przewinęły, były / są naprawdę dobre :)

      Delete
  3. Z niedoskonałościami (odpukać) ostatnio nie mam zbyt wielkich problemów, ale mimo wszystko krem wydaje się być bardzo ciekawy. Powoli dochodzę do tego wieku, gdy coraz poważniej myśli się o działaniu anti age.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z niedoskonałościami walczę już kilkanaście lat :( raz jest lepiej, raz gorzej, ale nie poddaję się ;) teraz jeszcze dodatkowo muszę walczyć ze zmarszczkami, by ich nie mieć :)

      Delete
  4. brzmi bardzo zachęcająco, muszę przyznać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzeczywiście opis produktu jest świetny :) ciesze się, że krem się u mnie sprawdza :) teraz już prawie się skończył i mam zamiar wypróbować coś innego dla odmiany, ale na pewno do Vichy wrócę :)

      Delete
  5. Nie ma to jak sprawdzony duet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie :) choć kusi, by testować też coś innego :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...