Monday, 22 June 2015

Barry M : Gelly Hi - Shine Nail Paint "Sugar Plum".

Barry M Gelly Hi - Shine Nail Paint "Sugar Plum"
Kiedy ostatnio otworzyłam moje pudełko z lakierami do paznokci, stwierdziłam, że wieje tam nudą. Nic ciekawego, większość lakierów i kolorów mi się znudziła. Dlatego, kiedy zobaczyłam w szafie Barry M promocję na lakiery, sięgnęłam po 3. Dzisiaj chcę Wam pokazać mojego zdecydowanego ulubieńca, lakier z serii Gelly Hi Shine w kolorze "Sugar Plum".
Barry M Gelly Hi - Shine Nail Paint "Sugar Plum"
Seria Gelly Hi Shine, jak już wspomniałam nie raz, należy do mojej ulubionej. Lakiery na paznokciach pięknie lśnią i dają efekt żelowych paznokci. Bardzo mi tez odpowiada pędzelek tych lakierów, który jest bardzo poręczny i wygodny. Konsystencja lakieru Sugar Plum jest kremowa, i jedna grubsza warstwa lakieru wystarcza na pokrycie paznokci bez prześwitów. Trwałość na moich miękkich paznokciach to standardowo dwa dni.

Jak się Wam podoba?

Wybaczcie pionowe nierówności na paznokciach, zazwyczaj je lekko wygładzam polerką, ale taki "zabieg" niestety dodatkowo sprawia, że moje i tak cienkie i giętkie paznokcie są jeszcze bardziej cienkie. Postanowiłam zatem na jakiś czas takie wygładzanie sobie odpuścić..

20 comments:

  1. Gdybyś nie wspomniała o nierównościach na płytce to nawet nie zwróciłabym na nie uwagi ;)
    Kolor jest prześliczny, a błysk faktycznie świetnie dorównuje wykończeniu lakierów żelowych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta seria Gelly Shine jest naprawdę świetna. Polecam :) a wybór kolorów ogromny :)

      Delete
  2. Uwielbiam takie kolory na pazurkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na codzien wybieram nudziaki ale lubię taka kolorową odskocznie :)

      Delete
  3. Replies
    1. Dziękuję :) jak go zobaczyłam to wiedziałam że musi być mój i kropka :)

      Delete
  4. O kurczę,nie lubię fioletów a tu widzę jeden z najładniejszych odcieni tego koloru jaki kiedykolwiek widziałam-śliczny jest :) może i ja odświeżę pudełko lakierowe bo tylko czerwienie,róże i czernie królują :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :) z tego co wiem, to jest to zupełnie nowy kolor w serii Gelly Hi Shine :) wypuścili właśnie kilka takich soczystych kolorków, ślinotoku można dostać :)

      Delete
  5. Bardzo ładny, z Barry M znam tylko pomadkę, lakierów nigdy nie miałam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam wypróbować jak będziesz mieć okazję :)pomadki również znam ale jakoś bez rewelacji. Ale kredkę do ust matową, o której ostatnio pisałam mogę polecić :)

      Delete
  6. Replies
    1. Bardzo wesoły :) a jest jeszce kilka, które bym chciała ale na razie muszę je sobie darować

      Delete
  7. Najlepsze lakiery :) Biją essie na głowę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essie nie znam ale wśród tych lakierów, które mam Barry M zdecydowanie najlepszy :)

      Delete
  8. Jeśli przeszkadzają Ci pionowe nierówności, to na pewno China Glaze miało specjalną bazę pod lakier wyrównującą płytkę :) Miałam kiedyś, ale chyba nie pokazałam na blogu. Śliczny kolor, takie lubię najbardziej. Podobny mam z Essie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeszkadzają, dlatego zawsze je traktowałam polerką ale obecnie moje paznokcie są bardzo miękkie i cienkie, więc postanowiłam je na razie zostawić takie. Dzięki! Muszę się zainteresować takimi produktami teraz i sobie jakiś sprawić :)

      Delete
  9. U mnie na laptopie kolor jest iście fioletowy :-) na telefonie widzę fuksje :-) tak czy owak kolor świetny :-) zupełnie nietypowy :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj się zgadzam :) nietypowy :)

      Delete
  10. Sliczny odcien :) Slyszalam ze lakiery z Barry M sa super, ale wiesz, ja nie mam hopla na punkcie lakierow wiec nigdy nie mialam, ba! nawet Essiaka nigdy nie mialam zadnego :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niby za lakierami też jakoś specjalnie nie szaleję ale okazuje się, że już uzbierałam całkiem niezłą kolekcję :) i też nie mam żadnego Essie, 90% to właśnie Barry M :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...