Friday, 12 June 2015

Isa Dora : Twist Up Matt Lips "50 Naked".

Kiedy pokazywałam Wam na blogu kredki Astor Soft Sensation Lipcolor Butter Matte, wspominałam, że z chęcią kupiłabym jeszcze jedną z tej serii, ale w jakimś bardziej stonowanym naturalnym kolorze, najchętniej różowym nude. Dlatego podczas mojej niespodziewanej wizyty w Polsce, poszłam do drogerii, z nadzieją, że Astor poszerzył asortyment tych matowych pomadek. No niestety, dostępne były jedynie trzy kolory, które już wcześniej kupiłam.
Isa Dora Twist Up Matt Lips "50 Naked"
W Douglasie jednak zatrzymałam się na dłużej przy stoisku Isa Dora. Chciałam sobie zobaczyć matowe pomadki w kredce Twist Up Matt Lips Satin Soft Feel. Z trzech dostępnych w sklepie odcieni (choć na stronie formowej Isa Dora jest ich 6) spodobał mi się kolor 50 Naked.  Nudziak ze złotym shimerem. Przed zakupem wstrzymywała mnie jedynie cena. 57 zł to dość sporo, kiedy na rynku są dostępne tańsze pomadki tego typu (np Rimmel, Catrice czy Astor). Dodatkowo wydawało mi się w świetle sklepowych lamp, że pomadka ma bardziej nuty beżowe niż różowe. Chciejstwo moje jednak wygrało i do domu wróciłam z pomadką.

Producent tak opisuje swój produkt.
"Matowa pomadka w sztyfcie
• Delikatne, matowe i długotrwale nawilżone usta  z satynowym wykończeniem
• Komfort noszenia − nie pozostawia grubej warstwy
• Zawiera składniki ochronne i nawilżające:  ekstrakt z papai i ekstrakt z kwiatu orchidei
Nieperfumowane. Testowane klinicznie."

Isa Dora Twist Up Matt Lips "50 Naked"
Pomadka ma postać tradycyjnej wykręcanej grubej kredki ze ściętym skośnie sztyftem. Naked okazał się jednak różowym nadziakiem ze złotym shimerem. Kiedy zaaplikowałam tą pomadkę na usta zakochałam się w tym kolorze natychmiast.
Nie zgadzam się z producentem, że jest to pomadka matowa. Powiedziałabym, że nie jest to pomadka lśniąca po prostu. Efekt jest piękny satynowy. Konsystencja pomadki jest idealna. Nie za sucha i nie za miekka. Sztyft przyjemnie sunie po ustach, a ścięty czubek dodatkowo ułatwia aplikacje. Kolor rozprowadza się równomiernie, nie muszę się wspomagać pędzelkiem czy poprawiać patyczkiem kosmetycznym. Efekt na ustach wyjątkowo mi się podoba. Wiecie o co chodzi, wiele pomadek mi się podoba, wiele pomadek lubię, ale Naked po prostu skradł moje serce po pierwszej aplikacji na usta.

Isa Dora Twist Up Matt Lips "50 Naked"
Usta wyglądają na pełniejsze. Odcień pomadki wydaje się bardzo twarzowy, i niby taki delikatny różowy nudziak, ale ożywia pięknie twarz. Kredka jest zupełnie bezzapachowa. Jeśli chodzi o trwałość to 2-3 godziny wytrzymuje na ustach bez problemu. Ściera się z ust równomiernie,  ale pomadka nie należy do tych pomadek, których kolor wżera się w usta (np Rimmel czy Astor). Pomadka nie wysusza moich ust, po całym dniu noszenia jej na ustach nie czuję "zmęczenia" nią, a usta są w bardzo dobrej kondycji.

Czy jest warta 57 złotych? Moim zdaniem tak. Kolor pomadki bardzo mi się podoba. Uwielbiam połączenie różu ze złotym shimerem, a dodając do tego satynowe wykończenie uzyskuję mój ulubiony efekt na ustach na codzien! Świetna jakość i efekt na ustach :)

A jak się Wam podoba? Zapewne zdania będą podzielone :) 👍 czy 👎?

14 comments:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje na ustach. Sama jej nigdy nie miałam.

    ReplyDelete
  2. na Tobie mi się podoba, ale nie wiem, czy widziałabym ją na sobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja na Tobie też bym jej nie widziała :) raczej inne kolory z tej serii :)

      Delete
  3. Lady odcien, ale czy ona nie wchodzi za bardzo w zalamania na ustach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wchodzi :) moje usta z natury są pomarszczone i jestem szczególnie na taki "efekt" uczulona!

      Delete
  4. Myślałam nad jakąś, ale w końcu żal mi było tyle na nią wydać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem :) Rimmel, Catrice i Astor mają świetny wybór odcieni i są o wiele tańsze :)

      Delete
  5. Lubię takie matowe pomadki i ogólnie inne matowe kosmetyki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajnie, że jest teraz ogromny wybór tego typu kosmetyków :)

      Delete
  6. ostatnio tego typu kredki to moje ulubione:)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Dzięki :) strasznie ją lubię!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...